Raadsveld Geplaatst 22 April, 2016 Geplaatst 22 April, 2016 Het voorste deel van mijn interieur verlichting gaat niet aan bij het openen van de deur. Achterin gaat het wel aan. (dus deurschakelaar werkt wel) Kan de verlichting nog wel met de schakelaartjes bedienen. Iemand een idee waar dit aan ligt? Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2016 Geplaatst 22 April, 2016 Heb even je vraag verplaatst naar de afdeling Carens Ik zie dat je een Carens hebt dus ik denk dat je hier wat meer kans op een antwoord hebt Bij de rio zit er op de voorste verlichting een schakelaar om hem met de rest van de binnen verlichting mee aan en uit te laten gaan Quote
remco Geplaatst 25 December, 2016 Geplaatst 25 December, 2016 Dit bij mijn rio ook sinds zojuist.Is de oplossing al bekend?1 van de 2 lampjes in de voorste unit gaan niet aan als de deur open is. Zet je ze handmatig aan doen ze het wel. Alleen via de deur schakelaar werkt het dus niet. Lampjes al van links naar rechts gewisseld maar geen verschil.Grt remco Quote
xtra40 Geplaatst 25 December, 2016 Geplaatst 25 December, 2016 dat wat jij hebt heb ik ook gehad en dit komt omdat er 2 sper diodes zitten gesoldeerd op het lamp huis deze maakte bij mij geen contact dan kan je wel handmatig het lampje aan doen maar deze gaat niet aan als je je deur open doet dus of je moet het sierdiode vervangen of de complete dak unit en als het nog garantie is laten uitzoeken door je dealer Quote
remco Geplaatst 26 December, 2016 Geplaatst 26 December, 2016 Bedankt voor je reactie. Ik zag hem uitgaan dus dacht al dat er iets kapot was. Morgen eens de dealer bellen. Deze stopt trouwens per 1 januari met het kia dealerschap. Dus nog ff snel melden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.