Jump to content
Sign in to follow this  
rlulofs

cenrale deurvergrendeling carens 2 2005

Recommended Posts

Heeft er misschien iemand een schema van de centrale deur vergrendeling van een carens 2 bj 2005

wie kan mij eraan helpen

mvg ronny

Hallo Ronny, heb je het schema al?

Ik heb namelijk het probleem: alle sloten werken met de centrale deur vergrendeling, echter ik krijg de bagageklep niet open :-(

Heb jij een idee waar dat aan liggen? (Er zit niets tussen)

mvg

Toon

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By John Picanto
      Goedemiddag allen,
      Vorige week een Picanto gekocht uit 05. Prima 2e wagentje voor de boodschappen. Echter zou ik graag een aftermarket CV setje (van cargoods) willen inbouwen. 
      Als ik de sleutel omdraai bij de bestuurders kant dan gaan alle deuren open. Ik denk dus dat er al CV opzit, echter zonder afstandsbediening.
      Het schema van de aftermarket CV snap ik (redelijk) maar ik kan niet vinden waar de open en sluit kabel zit. Ik heb alles al doorgemeten (stekkers links van het koppelingspedaal) maar krijg ze niet gevonden. 
      Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij in de juiste richting kan sturen. 
      BVD.
      John

• By moto
      Als ik met vergrendelde deuren in het water raak en de airbag doet niets, dan kunnen de deuren van buiten niet worden geopend. (denk ik )
      Ik zou de deuren graag vergrendelen als ik het zelf wil, tijdens het rijden hoeft het toch niet?
      Heeft iemand daar een mening over?

• By toinerina1969
      hallo
      Mijn kia cerato 1.6 Lx van 2008, heeft steeds problemen met openen van de vergrendeling, steeds slaat het weer op slot, heb inmiddels ook afstandsbediening maar werkt ook niet, ook hetzelfde probleem, steeds slaan de deuren op slot, , zowel met sleutel als afstandsbediening, die niet orgineel is, slan de deuren gelijk weer op slot, kan iemand hulp bieden graag hoor ik hiervan , met wel of geen oplossing alvast bedankt.
    • By Sam_010
      Heb een kia picanto 1.0 benzine 2005
      auto heeft geen vermogen heb benzinepomp vervangen kat leeg gehaald kleppen zijn goed afgesteld weet niet meer iemand een idee ?
    • By Mandy Schulenburg
      Hallo allemaal,

Afgelopen weekend heb ik een Kia Picanto 1.0 M-bition 2006 op gehaald, maar er is iets wat mij erg stoort. Telkens als ik de deuren open met het centrale deurvergrendelingskastje, dan gaan de deuren na 10/20 sec automatisch weer op slot. Zelfs als ik al in de auto zit met een deur los. Weet iemand of dit hoort of dat je een iets aan kan doen?
  • Create New...