Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag allemaal,

Sinds vorige week functioneert de centrale deurvergrendeling aan de bestuurderszijde niet meer op mijn Rio III. Als ik de auto vergrendel of ontgrendel via de afstandsbediening gaan alle deuren van het slot behalve de bestuurderskant. 

Naar mijn inziens een defect slot. 
Een beetje rondstruinen op autosloopsites leverde me een gebruikt slot voor een 2-deurs Rio III op, maar ik heb een 4-deurs. Weet iemand of dit slot hetzelfde is als van een 2-deurs? 

Daarnaast reageert mijn kofferbak ook raar, als ik de auto ontgrendel kan ik de kofferbak niet meteen openen. Als ik hem via het middelste knopje op de afstandsbediening probeer te ontgrendelen lukt dit wel. Als ik hem weer op slot doe en weer ontgrendel reageert de kofferbak wel normaal. Kan dit met het slot te maken hebben? 

Geplaatst

Of de sloten van 3 en 5drs uitwisselbaar zijn weet ik niet.
Maar als 1 slot niet gelijk staat aan de andere kan ik me wel voorstellen dat het systeem niet snapt op de auto van slot is en of dus de koffer open mag...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...