Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Wat is volgens jullie een goede vervanger voor mijn multimedia systeem, een Pioneer 990 geloof ik. Ik begin weer problemen te krijgen met deze door de dealer ingebouwde radio. Ik ben op zoek naar een 2 dinsysteem met navigatie. Liefst nog met DAB.

Graag jullie tips liefst met prijsindecatie. O ik rijd een Kia rio uit 2014

Bedankt vast!

Posted

Ik zou voor de Pioneer Avic gaan heb zelf de 930 helaas zonder DAB+ maar tegenwoordig wordt ie met DAB+ geleverd.

Denk eraan dat je voor DAB+ wel een speciale antenne nodig hebt maar een goede dealer helpt je wel op weg.

Voordeel van de Pioneer Avic reeks is dat je voor een paar tientjes in het grijze circuit updates kunt kopen.

• Like 1
Posted

Ik zou voor de Pioneer Avic gaan heb zelf de 930 helaas zonder DAB+ maar tegenwoordig wordt ie met DAB+ geleverd.

Denk eraan dat je voor DAB+ wel een speciale antenne nodig hebt maar een goede dealer helpt je wel op weg.

Voordeel van de Pioneer Avic reeks is dat je voor een paar tientjes in het grijze circuit updates kunt kopen.

hallo

wil even inhaken op de kaart updates van de avic serie van pioneer heb zelf de pioneer avic-f860bt is geen kaart voor te krijgen in het grijze  circuit wel via navitrax een kaart van het laatste kwartaal van 2015 149 euro te gek voor woorden verder een perfect apparaat 

Posted

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb momenteel een avic vandaag viel deze voor de derde keer uit. Ik ben Pioneer een beetje zat. Mijn eerste model was ook een Pioneer. Slecht ontvangst. Deze wederom steeds slechter. In de picanto van mijn vriendin uit 2004 zit een radio van destijds iets van 300 euro welke het altijd goed heeft gedaan.

Ik zoek dus een alternatief voor mijn radio. Hopelijk heeft iemand een goede suggestie.

Grt,

Peter

Posted

Er zijn in dit forum veel Kia-rijders met een Witson !

Wellicht daar eens naar zoeken op dit forum en daar te rade gaan? (Google: "KIA + Witson")

Posted

Ik heb Bob van Witson inmiddels een mail gestuurd met een informatie verzoek. Afwachten op een reactie. Witson heeft meerdere modellen voor een rio ik zal eerst even informeren welke geschikt is voor mijn rio. Hierna zie ik wel weer even verder.

Mocht ik tot een koop overgaan hoop ik op het forum hier voldoende info te vinden voor het inbouwen.

Dank voor de tips en info.

Grt,

Peter

Posted

hallo

wil even inhaken op de kaart updates van de avic serie van pioneer heb zelf de pioneer avic-f860bt is geen kaart voor te krijgen in het grijze circuit wel via navitrax een kaart van het laatste kwartaal van 2015 149 euro te gek voor woorden verder een perfect apparaat

Kijk eens op marktplaats...ze omschrijven het wat anders om begrijpelijke reden, en bel eens zo een aanbieder wie weet.