Jump to content

Lak laag velgen

vinni

Recommended Posts

Hoi rijders.ben gisteren bij de dealer geweest om daar fotós te laten maken omtrent het loslaten van de lak aan de binnenkant van de velg.wordt vervolgd

• 4 weeks later...

Ik gisteren maar ik krijg nu een verhaal te horen dat de 18" niet de originele velgen zijn (auto 2dehands gekocht bij Kia) want dit model had er 17" onder zitten en daardoor kan de klacht niet in behandeling nemen. De velgen zijn gewoon de 18" phantom velgen van Kia. Dus we zetten de rechtsbijstand er maar weer eens op

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Denk dat je het kunt vergeten garantie kennen ze bij de dealer niet, die garantie kan ik je geven. Weet je ook dat het alleen maar erger gaat worden? Alsof je vlak voor het parkeren over 4 kannen volle melk bent gereden.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Guest Vitara 2

Binnenkort, Binnenkort......

Als mijn dealer mijn email in zo een geval niet meer zou beantwoorden had ik ipv hier een berichtje plaatsen al bij hem aan de lijn gehangen cq voor de deur gestaan.

Maar dat is mijn mening :wink:

Binnenkort, Binnenkort......

Als mijn dealer mijn email in zo een geval niet meer zou beantwoorden had ik ipv hier een berichtje plaatsen al bij hem aan de lijn gehangen cq voor de deur gestaan.

Maar dat is mijn mening :wink:

Snap ik maar de auto rijdt er niet minder om en ben druk met allerlei andere zaken, maar heel toevallig heeft de dealer gereageerd, dat er een oplossing aan mij word voorgelegd aankomende donderdag. Dus we wachten weer rustig af

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ze zullen die velg optie ook wel van een extern bv geleverd krijgen en niet van kia zelf waardoor er geen garantie vanuit kia op zit. Misschien krijg je ook wel dat aanbod om ze voor iets in de 300,- te laten behandelen. Daardoor zullen ze niet mooier worden maar het zal er na zeggen niet erger op worden.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• 4 weeks later...

Nou vandaag bij kia mossel in hengelo geweest en daar zijn de velgen vervangen voor 4 nieuwe 18" velgen zonder enige kosten. Topservice daar. Tijdens het wachten stonden er croissants met jam en koffie voor mij en andere klanten te wachten. Mijn dichtbijzijnde dealer in naarden kon/wilde niets. Dus heb ik contact gezocht bij de verkoper die mij de auto heeft verkocht. Deze beste man heeft echt zijn best gedaan en kwam dus met dit meer dan uitstekende nieuws. Het is dat het ver rijden is maar ik zou daar zo al mijn service willen laten doen. Hele dikke duim voor kia mossel in hengelo. En mochten ze zelf meelezen, er is een taart naar jullie onderweg

• Like 3