Hermanus Geplaatst 20 Augustus, 2016 Geplaatst 20 Augustus, 2016 De LG fabrieksnavigatie van mijn Sportage 2014 werkt niet meer. Het lijkt erop dat hij geen satellieten vindt. De map blijft staan op een punt waar ik gestart ben en heel af en toe veranderd de map naar een plek ergens in de route. Heeft iemand zoiets al eens meegemaakt? Quote
Pascal76 Geplaatst 31 Augustus, 2016 Geplaatst 31 Augustus, 2016 Goeiemorgen Hermanus, Persoonlijk heb ik dit zelf nog niet meegemaakt. Ik zou snel een afspraak maken bij je dealer, dan kunnen ze meteen de laatste update installeren. Succes! Groetjes Pascal Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 31 Augustus, 2016 Geplaatst 31 Augustus, 2016 De LG fabrieksnavigatie van mijn Sportage 2014 werkt niet meer. Het lijkt erop dat hij geen satellieten vindt. De map blijft staan op een punt waar ik gestart ben en heel af en toe veranderd de map naar een plek ergens in de route. Heeft iemand zoiets al eens meegemaakt? Zou de navigatie eerst even resetten voor je naar de dealer gaat. Het wil vaak gebeuren dat de navigatie daarna weer gewoon werkt. Quote
Hermanus Geplaatst 31 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 31 Augustus, 2016 De LG fabrieksnavigatie van mijn Sportage 2014 werkt niet meer. Het lijkt erop dat hij geen satellieten vindt. De map blijft staan op een punt waar ik gestart ben en heel af en toe veranderd de map naar een plek ergens in de route. Heeft iemand zoiets al eens meegemaakt? Dank voor de tips, resetten hielp niet maar af en toe doet hij het een paar dagen wel! Ik denk dat er iets met de antenne is en zal dit tijdens de volgende servicebeurt, over 6 weken, melden bij de dealer. Ga eerst 4 weken met een huurauto door florida crossen. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.