Wimis on Geplaatst 9 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2016 Nu begin ik iets te begrijpen. Ben je op het idee gebracht door onze testdrive? Nee, eigen idee! 1 Quote
bigwade Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Nee, eigen idee! Klopt, Wim was eerder. Quote
Wimis on Geplaatst 14 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 14 Oktober, 2016 Heb nog een nieuwe (handigheidje voor de Niro) ! Quote
xtra40 Geplaatst 14 Oktober, 2016 Geplaatst 14 Oktober, 2016 Vertel vertel hou ons niet in spanning Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 14 Oktober, 2016 Geplaatst 14 Oktober, 2016 Hij bouwt het goed op Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Smart Geplaatst 14 Oktober, 2016 Geplaatst 14 Oktober, 2016 De aanwezige bamihaken kunnen ook voor de boodschappentas gebruikt worden? Quote
Wimis on Geplaatst 14 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 14 Oktober, 2016 De spanning word er in gehouden Hij bouwt het goed op De aanwezige bamihaken kunnen ook voor de boodschappentas gebruikt worden? Nee joh ! Morgen foto's en bericht Quote
Wimis on Geplaatst 15 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2016 Zoals gezegd nog een handigheidje voor de Niro:Met het inladen van de boodschappen moet je steeds die flap van de hoedenplank omhoog houden, Je kunt deze iets verder oprollen in het oprolmechanisme, Echter kun je de flap ook nog verder omklappen en onder de hoofdsteun steken! Handig of niet 6 Quote
mika kjelld Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Zoals gezegd nog een handigheidje voor de Niro: Met het inladen van de boodschappen moet je steeds die flap van de hoedenplank omhoog houden, Je kunt deze iets verder oprollen in het oprolmechanisme, Echter kun je de flap ook nog verder omklappen en onder de hoofdsteun steken! Handig of niet dat kon ook in je sportage 4 Quote
mika kjelld Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geen ruzie jonguh's Ik zou niet durven Quote
xtra40 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Kijk wimis die deelt dit soort info tenminste en zegt niet achter af ja dat wist ik Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 3 Quote
mika kjelld Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Kijk wimis die deelt dit soort info tenminste en zegt niet achter af ja dat wist is Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2 Quote
Wimis on Geplaatst 15 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2016 http://www.ebay.nl/itm/Smoke-Window-Sun-Vent-Visor-Rain-Guard-Molding-Trim-6Pcs-for-KIA-2016-2017-Niro-/162169736569?hash=item25c211cd79:g:eL4AAOSwMtxXsUj1 Besteld 6 Quote
Gast Eizo1965 Geplaatst 17 November, 2016 Geplaatst 17 November, 2016 Besteld En heb je ze al ontvangen? Passen ze en makkelijk te monteren? Quote
Wimis on Geplaatst 17 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 17 November, 2016 Oja, die schermpjes heb ik al even binnen.Ik heb alleen nog geen warme droge dag gehad om ze te monteren.Daarnaast heb ik ook geen verwarmde garage ofzo, dus dit laat even op zich wachten. Quote
P4pp1ll0n Geplaatst 10 Mei, 2017 Geplaatst 10 Mei, 2017 Laudorshop heeft ze nu ook: http://laudorshop.nl/contents/nl/d1766_zijwindschermen_kia.html 4 Quote
P4pp1ll0n Geplaatst 11 Mei, 2017 Geplaatst 11 Mei, 2017 Als je met de smartkey komt aanlopen, gaan de spiegels werken en de verlichting aan... Als je de Niro wilt afsluiten, doe je dat met een druk op de knop van de smartkey.... Weet iemand, of de deuren ook automatisch afgesloten kunnen worden...? Dus weglopen en niet naar om horven te kijken! Quote
Wimis on Geplaatst 12 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 12 Mei, 2017 4 uur geleden zei P4pp1ll0n: Als je met de smartkey komt aanlopen, gaan de spiegels werken en de verlichting aan... Als je de Niro wilt afsluiten, doe je dat met een druk op de knop van de smartkey.... Weet iemand, of de deuren ook automatisch afgesloten kunnen worden...? Dus weglopen en niet naar om horven te kijken! Als je met de smartkey in de buurt komt van de Niro klappen de spiegels open. Als je (zonder ergens aan te komen) weer weg loopt sluiten de spiegels weer automatisch! 1 Quote
JWS Geplaatst 12 Mei, 2017 Geplaatst 12 Mei, 2017 Als je aan komt lopen en de spiegels klappen uit moet je om de auto van het slot te halen op het knopje op de deurklink drukken, dat zelfde knopje gebruik je om de auto weer af te sluiten, je sleutel kan dus ten alle tijde in je zak, c.q. in je tas blijven zitten 3 Quote
HansH Geplaatst 12 Mei, 2017 Geplaatst 12 Mei, 2017 Als je de achteruit selecteert dan draaien allebei de spiegels naar beneden waardoor je beter de trottoirband in de gaten kunt houden bij het inparkeren. Best handig. Maar.... Dit werkt alleen als de spiegel schakelaar in het portier op "L" of op "R" staat. Het werkt NIET als die bewuste schakelaar in de neutraalstand staat en ook dat is soms best handig! Als ik achteruit aan het rijden ben met een aanhanger (of een caravan) of als ik heel strak in moet parkeren dan heb ik veel meer aan een zo goed mogelijk zicht naar achteren en hoef ik niet zo nodig de straatstenen te kunnen tellen..... 5 Quote
P4pp1ll0n Geplaatst 12 Mei, 2017 Geplaatst 12 Mei, 2017 9 uur geleden zei JWS: Als je aan komt lopen en de spiegels klappen uit moet je om de auto van het slot te halen op het knopje op de deurklink drukken, dat zelfde knopje gebruik je om de auto weer af te sluiten, je sleutel kan dus ten alle tijde in je zak, c.q. in je tas blijven zitten Ik probeer het uit, bedankt Quote
Derrek Geplaatst 12 Mei, 2017 Geplaatst 12 Mei, 2017 8 uur geleden zei HansH: Als ik achteruit aan het rijden ben met een aanhanger (of een caravan) of als ik heel strak in moet parkeren dan heb ik veel meer aan een zo goed mogelijk zicht naar achteren en hoef ik niet zo nodig de straatstenen te kunnen tellen..... Dat is nu het mooie van de Niro: er kan een aanhanger (of caravan of boottrailer) achter. En dan is het inderdaad handig dat je de spiegelschakelaar op neutraal kan zetten zodat de niet naar beneden kantelen bij achteruit rijden. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.