Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wist jij dat? Niro handigheidjes op een rij.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nu begin ik iets te begrijpen. Ben je op het idee gebracht door onze testdrive?

Nee, eigen idee!

• Like 1
Geplaatst

De aanwezige bamihaken kunnen ook voor de boodschappentas gebruikt worden?

Geplaatst

De spanning word er in gehouden :-)

:ninja:

Hij bouwt het goed op

:ninja:

De aanwezige bamihaken kunnen ook voor de boodschappentas gebruikt worden?

Nee joh !

Morgen foto's en bericht :santa:

Geplaatst

Zoals gezegd nog een handigheidje voor de Niro:

Met het inladen van de boodschappen moet je steeds die flap van de hoedenplank omhoog houden,

Hoeden1.jpg

Je kunt deze iets verder oprollen in het oprolmechanisme,

Hoeden2.jpg

Echter kun je de flap ook nog verder omklappen en onder de hoofdsteun steken!

Hoeden3.jpg

Handig of niet :online2long:

• Like 6
Geplaatst

Zoals gezegd nog een handigheidje voor de Niro:

Met het inladen van de boodschappen moet je steeds die flap van de hoedenplank omhoog houden,

Hoeden1.jpg

Je kunt deze iets verder oprollen in het oprolmechanisme,

Hoeden2.jpg

Echter kun je de flap ook nog verder omklappen en onder de hoofdsteun steken!

Hoeden3.jpg

Handig of niet :online2long:

8ba525ac77cfbde624cb70d8bbbd1297.jpgdat kon ook in je sportage
  • Like 4
Geplaatst

Kijk wimis die deelt dit soort info tenminste en zegt niet achter af ja dat wist ik

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 3
Geplaatst

Kijk wimis die deelt dit soort info tenminste en zegt niet achter af ja dat wist is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

8830832bba05e67f9ce9d04f7a2f3bee.jpg
  • Like 2
  • 1 maand later...
Geplaatst

Besteld :winkiss:

En heb je ze al ontvangen? Passen ze en makkelijk te monteren?

Geplaatst

Oja, die schermpjes heb ik al even binnen.
Ik heb alleen nog geen warme droge dag gehad om ze te monteren.
Daarnaast heb ik ook geen verwarmde garage ofzo, dus dit laat even op zich wachten.

• 5 maanden later...
Geplaatst

Als je met de smartkey komt aanlopen, gaan de spiegels werken en de verlichting aan...

Als je de Niro wilt afsluiten, doe je dat met een druk op de knop van de smartkey....

Weet iemand, of de deuren ook automatisch afgesloten kunnen worden...?

Dus weglopen en niet naar om horven te kijken!

Geplaatst
4 uur geleden zei P4pp1ll0n:

Als je met de smartkey komt aanlopen, gaan de spiegels werken en de verlichting aan...

Als je de Niro wilt afsluiten, doe je dat met een druk op de knop van de smartkey....

Weet iemand, of de deuren ook automatisch afgesloten kunnen worden...?

Dus weglopen en niet naar om horven te kijken!

Als je met de smartkey in de buurt komt van de Niro klappen de spiegels open.

Als je (zonder ergens aan te komen) weer weg loopt sluiten de spiegels weer automatisch!

• Like 1
Geplaatst

Als je aan komt lopen en de spiegels klappen uit moet je om de auto van het slot te halen op het knopje op de deurklink drukken, dat zelfde knopje gebruik je om de auto weer af te sluiten, je sleutel kan dus ten alle tijde in je zak, c.q. in je tas blijven zitten

• Like 3
Geplaatst

Als je de achteruit selecteert dan draaien allebei de spiegels naar beneden waardoor je beter de trottoirband in de gaten kunt houden bij het inparkeren. Best handig.

Maar....

Dit werkt alleen als de spiegel schakelaar in het portier op "L" of op "R" staat. Het werkt NIET als die bewuste schakelaar in de neutraalstand staat en ook dat is soms best handig! Als ik achteruit aan het rijden ben met een aanhanger (of een caravan) of als ik heel strak in moet parkeren dan heb ik veel meer aan een zo goed mogelijk zicht naar achteren en hoef ik niet zo nodig de straatstenen te kunnen tellen.....

• Like 5
Geplaatst
9 uur geleden zei JWS:

Als je aan komt lopen en de spiegels klappen uit moet je om de auto van het slot te halen op het knopje op de deurklink drukken, dat zelfde knopje gebruik je om de auto weer af te sluiten, je sleutel kan dus ten alle tijde in je zak, c.q. in je tas blijven zitten

Ik probeer het uit, bedankt

Geplaatst
8 uur geleden zei HansH:

Als ik achteruit aan het rijden ben met een aanhanger (of een caravan) of als ik heel strak in moet parkeren dan heb ik veel meer aan een zo goed mogelijk zicht naar achteren en hoef ik niet zo nodig de straatstenen te kunnen tellen.....

Dat is nu het mooie van de Niro: er kan een aanhanger (of caravan of boottrailer) achter. En dan is het inderdaad handig dat je de spiegelschakelaar op neutraal kan zetten zodat de niet naar beneden kantelen bij achteruit rijden.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...