Michelle_x Geplaatst 29 Augustus, 2016 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Hoi! Ik ben al drie jaar een trotse eigenaar van een Kia Sportage, ben er blij mee maar helaas moet ik afscheid van de Sportage nemen omdat hij toch iets te groot is en vooral waar ik woon is het geen ideale auto om mee te rijden, daarnaast doet die niet altijd wat ik wil . Ik ben altijd een Kia fan geweest dus ik heb mijn oog laten vallen op het broertje van de Sportage de Rio. Ik ben iemand die nogal eisen stelt aan een auto, ben nogal kieskeurig. Ik ben iemand die niet in een auto wil rijden zonder boordcomputer omdat dat gewoon fijn rijden is. Nu heb ik gezien dat de Rio dezelfde boordcomputer heeft als de Sportage namelijk zo; Maar nu heb ik ook Kia Rio versies gezien met het volgende boordcomputer; Nu wil ik graag weten waarom dit per auto weer anders kan zijn, waar zit hem dat in? Misschien ben ik niet de slimste qua auto's, maar hopelijk weet iemand het antwoord hier op Michelle Quote
xtra40 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Dit heeft met het uitrustings Nivo te maken De goedkoperen heeft de onderste dachbord en de duurdere hebben de bovenste Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Het "mooie" dashboard noemen ze supervision. Ik heb het ook op mijn Rio business line Quote
xtra40 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Ja das de nieuwe benaming geloof ik toen ik mijn rio kocht heten het nog superpack ?? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Toen ik mijn Rio nieuw kocht mocht/kon ik kiezen tussen de business line en een pluspack. Was toen net de overgang tussen deze 2 uitvoeringen. Een van de dingen die op de business Line zat en niet op de pluspack was de supervision. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Geplaatst 29 Augustus, 2016 De supervision zit trouwens op het nieuwe model standaard v.a. de ComfortPlusLine puur even ter info Quote
Nieles Geplaatst 29 Augustus, 2016 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Is erg fijn dit display en deze boordcomputer, puur ter info Quote
Ccoorriinnee Geplaatst 20 Januari, 2017 Geplaatst 20 Januari, 2017 Michelle-x , hoe is de overstap bevallen van een sportage naar een rio, ik wil namelijk ook onze sportage inruilen voor een rio maar twijfel nog erg. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.