Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi!

Ik ben al drie jaar een trotse eigenaar van een Kia Sportage, ben er blij mee maar helaas moet ik afscheid van de Sportage nemen omdat hij toch iets te groot is en vooral waar ik woon is het geen ideale auto om mee te rijden, daarnaast doet die niet altijd wat ik wil :-). Ik ben altijd een Kia fan geweest dus ik heb mijn oog laten vallen op het broertje van de Sportage de Rio.

Ik ben iemand die nogal eisen stelt aan een auto, ben nogal kieskeurig. Ik ben iemand die niet in een auto wil rijden zonder boordcomputer omdat dat gewoon fijn rijden is. Nu heb ik gezien dat de Rio dezelfde boordcomputer heeft als de Sportage namelijk zo;

zv8yu6fbv203.jpg

Maar nu heb ik ook Kia Rio versies gezien met het volgende boordcomputer;

836893433_1_1080x720_1-1-crdi-2012r-67-t

Nu wil ik graag weten waarom dit per auto weer anders kan zijn, waar zit hem dat in? Misschien ben ik niet de slimste qua auto's, maar hopelijk weet iemand het antwoord hier op :-)

Michelle

Geplaatst

Dit heeft met het uitrustings Nivo te maken

De goedkoperen heeft de onderste dachbord en de duurdere hebben de bovenste

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Het "mooie" dashboard noemen ze supervision. Ik heb het ook op mijn Rio business line

Geplaatst

Toen ik mijn Rio nieuw kocht mocht/kon ik kiezen tussen de business line en een pluspack. Was toen net de overgang tussen deze 2 uitvoeringen.

Een van de dingen die op de business Line zat en niet op de pluspack was de supervision.

Geplaatst

De supervision zit trouwens op het nieuwe model standaard v.a. de ComfortPlusLine

puur even ter info ;)

• 4 maanden later...
Geplaatst

Michelle-x , hoe is de overstap bevallen van een sportage naar een rio, ik wil namelijk ook onze sportage inruilen voor een rio maar twijfel nog erg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...