oude Geplaatst 7 September, 2016 Geplaatst 7 September, 2016 Gekocht op mijn leeftijd,78 jaar, nog eenmaal een nieuwe auto .De inruilprijs bij mijn dealer ats zeist was prima.Gezien de zeven jaar garantie hoef ik geen grote zorgen te hebben over dure reparaties.Gekocht een picanto TA PE 5d z 1.2 DynamicLine Alice Bleu.Niet interessant allemaal maar wil het toch even laten weten. 6 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 September, 2016 Geplaatst 8 September, 2016 Gefeliciteerd met de nieuwe Picanto. Veel plezier en veilige kilometers met de nieuwe aanwinst Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 8 September, 2016 Geplaatst 8 September, 2016 Ach hoezo niet interessant ... Veel beter dan forumleden die zich voor stellen met ik ben nieuw hier en rij in een Kia... En mooie keuze hoor, mijn schoonvader heeft op 75 jarige leeftijd ook nog een nieuwe auto gekocht. Wij nog geprobeerd om hem over te laten stappen op een Kia... Maar zo "oud" als hij is, zo eigenwijs is hij ook en wilde perse een Fordje Ka, Quote
oude Geplaatst 8 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 September, 2016 Geloof niet dat dat eigenwijs is, die meneer maakt zijn eigen keuze. Dat mag namelijk als je zo "Oud" bent. Anders ben je straks in de hemel en denk je potverdrie dubbeltjes heb ik me zo een stomme Kia aan laten smeren. Trouwens er is niets mis met een Ford Ka. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 September, 2016 Geplaatst 8 September, 2016 Och Oude ga er vanuit dat je 100 jaar wordt. Dan kan je nog wel 22 jaar genieten van deze Kia Heb je je wel wat goeds aan laten smeren. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 8 September, 2016 Geplaatst 8 September, 2016 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Geniet er lekker van... En ja een hoop mensen vinden dit soort informatie wel interessant. Quote
oude Geplaatst 8 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 September, 2016 @warmentuuter, Erg aardig dat je mij zo oud wil laten worden, maar ik denk dat ik er niet tegen ga kunnen om straks in een of ander tehuis te zitten en afhankelijk te zijn. En natuurlijk heb ik me wat goeds aan laten smeren, tot op heden niets dan lof over de Kia. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 8 September, 2016 Geplaatst 8 September, 2016 ik vind het even goed nog al wat een mooie nieuwe kia picanto kopen van harte met de aanschaf hier van en een mooi kleurtje blauw (ik houd er van) hoop dat je er nog heeeeel erg lang van mag genieten Quote
oude Geplaatst 8 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 September, 2016 @xtra, Dank je wel, hoop toch wel de zeven jaar garantie vol te maken, word ik dan toch mooi 85 en dat is wel genoeg en dat kan Kia nog geld gaan kosten, hoop van niet want dan heb ik klachten. 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 8 September, 2016 Geplaatst 8 September, 2016 Geloof niet dat dat eigenwijs is, die meneer maakt zijn eigen keuze. Dat mag namelijk als je zo "Oud" bent. Anders ben je straks in de hemel en denk je potverdrie dubbeltjes heb ik me zo een stomme Kia aan laten smeren. Trouwens er is niets mis met een Ford Ka. Ha ha... Dat snap ik ook hoor. Maar hij had nu liever een Picanto gereden. Hij heeft zich laten overhalen door een verkoper van ford om voor een Ka te gaan. En idd niets mis mee. Maar nu geen garantie meer en met een Picanto zou hij nog 4 jaar garantie gehad hebben. Quote
bigwade Geplaatst 8 September, 2016 Geplaatst 8 September, 2016 Veel plezier met je nieuwe auto "Oude" ! Quote
oude Geplaatst 8 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 September, 2016 Dank allemaal voor jullie reacties. Ben er blij mee . Laat nog wel weten wat ik van de nieuwe auto vind kwa (moderne schrijfwijze ?) rijgedrag en brandstofverbruik enz,enz. Quote
theomonika Geplaatst 9 September, 2016 Geplaatst 9 September, 2016 Gefeliciteerd met u nieuwe aanwinst Om 11 uur zijn wij ook een trotse eigenaar van een Kia Picanto 1.0 CVVT COMFORTPLUSLINE NAVIGATOR 2 Quote
oude Geplaatst 9 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 9 September, 2016 @Theomonika Gefeliciteerd met de nieuwe auto, leuk. Ik moet er nog een paar weken op wachten. Quote
Specialmade Geplaatst 9 September, 2016 Geplaatst 9 September, 2016 Oude Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe Picanto. Je hebt gelijk om nog een mooie Picanto te kopen als dat kan. Goeie beslissing trouwens want de Picanto is een hele leuke en goede auto. Suc6 en veel veilige kilometers. Quote
oude Geplaatst 10 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 10 September, 2016 @Specialmade, Heb kennelijk gemist dat je een Niro hebt aangeschaft . Veel succes ermee. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.