Dcnewbie Posted September 10, 2016 Posted September 10, 2016 Hoi allemaal, Ik heb een vraagje. 1zijspiegel van mijn picanto is niet electrisch bedienbaar (vorige eigenaar ongelukje mee gehad en had een handversie ipv elektrische versie gemonteerd). Is dit makkelijk door mezelf te vervangen? Zijn er online instructies voor en zijn er tekeningen van bekabelingen ofzo? G. Dcnewbie Quote
ludoke Posted September 10, 2016 Posted September 10, 2016 Normaal moet de bekabeling naar de spiegel aanwezig zijn ,je hebt immers een elektrish exemplaar. De vorige eigenaar zal voor goedkoop gekoze hebben. Als je een elektrische koopt zal daar ook bedrading aan zijn em moet je wss gewoon de 2 verbinden. Quote
Dcnewbie Posted September 10, 2016 Author Posted September 10, 2016 Klinkt logisch alleen mijn ksnnis op dit moment gaat tot motorkap openen. Nog nauwelijks zelf iets met auto's gedaan. Dus iets meer instructies vinden over (onder andere) waar ik moet kijken en hoe ik daar kom (zonder iets kapot te maken dan) vind ik niet overbodig. Is er al een topic geweest waar ik dit allemaal kan vinden voor het 2012 model? Ben wel een pagina of 8 teruggeweest maar kon niet vinden wat ik ik nodig heb. Quote
Murcielaygo Posted September 10, 2016 Posted September 10, 2016 Het kan zijn dat er op het forum wat te vinden is in een topic over automatische spiegelklappers. Mocht je niks kunnen vinden, stuur me dan een email, ik probeer je dan morgen als ik thuis ben wat te sturen via mail. Ik weet vrij zeker dat ik er iets over op mijn iMac heb staan. Quote
Murcielaygo Posted September 10, 2016 Posted September 10, 2016 Email sturen kan via mijn profiel, dan hoeft dat niet publiekelijk op het forum. 1 Quote
1500vulcano Posted November 14, 2016 Posted November 14, 2016 Dus een ander mag hier niet van leren ? Beetje laat maar zit nu pas weer hier, Gaat heel makkelijk ,5 min.werk Quote
Murcielaygo Posted November 15, 2016 Posted November 15, 2016 Mijn e-mailadres ga ik hier niet publiek neerzetten, daar ging het om. En de reden van email is dat ik die op mijn computer nog eens zie en dat daarop de data staat, PM zie ik enkel hier, dus dat vergeet ik dan. Quote
xtra40 Posted November 15, 2016 Posted November 15, 2016 Prive email adressen telefoon nummers mogen NIET hier openbaar worden gepost en worden derhalve ook meteen verwijderd dus alles via een PB (persoonlijk bericht) en van uit daar mag je wel alle gegevens uitwisselen Quote
Murcielaygo Posted November 15, 2016 Posted November 15, 2016 Dit is inmiddels allang geregeld. Er is trouwens NOG een reden de bestanden die ik heb niet zomaar hier neer te gooien; ik heb ervoor betaald en ga geen risico nemen met copyrights, DRM en andere dingen... Dus het gaat mij er totaal niet om dat niemand iets mag leren; ik deel GRAAG info. Maar het moet wel netjes en legaal blijven, onder andere om het voortbestaan van het forum niet in gevaar te brengen... 1 Quote
Recommended Posts