Zuhoor Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 Hallo allemaal, Wil graag weten of iemand mij kan helpen met een zijspiegel van een Picanto 2 uit 2011. Zij spiegel en achterlicht allebei aan de rechterkant zijn beschadigd. Nu heb ik bij de garage navraag gedaan en de kosten zijn best hoog. Zijn er mogelijkheden om zelf onderdelen voordelig ergens in te kopen? Zo ja is het dan makkelijk om deze zelf te vervangen? Zijspiegels zijn elektrisch, eigenlijk is alleen de kap stuk, spiegels zijn nog in orde. Alvast bedankt. Quote
Murcielaygo Geplaatst 19 Maart, 2017 Geplaatst 19 Maart, 2017 Onderdelenlijn.nlOnderdelenzoeker.nlVia deze services kun je enkele honderden demontagebedrijven ineens bevragen op jouw specifiek gezochte onderdelen. Quote
jrmklaar Geplaatst 7 September, 2017 Geplaatst 7 September, 2017 Op 24-8-2017 om 19:46 zei Machlo: Top @RuudJ ........voor dat geld de moeite waard om eens te proberen. Weet jij toevallig of die passend is zonder gezaag in de bumper? Heb eigenlijk nog nooit gekeken hoe de uitlaat loopt onder mijn pica... Passend zonder te zagen gewoon vast zetten met de 3 bouten die erbij zitten. Quote
Machlo Geplaatst 7 September, 2017 Geplaatst 7 September, 2017 Ik heb deze kortgeleden gekocht.....zijn er in verschillende versies. Mijne zonder knipperlicht en handbediend....maar passen perfect! http://www.ebay.com/itm/Without-LED-Mirror-Cover-UD-White-2p-For-Kia-Picanto/172469313396?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.