Specialmade Geplaatst 18 September, 2016 Geplaatst 18 September, 2016 Auto: KIA Niro (2016) Eigenaar: Specialmade Toegevoegd Op: 18 september 2016 - 13:18 Korte Omschrijving: Led koplampen, Dashcam, spatlappen voor en achter, Rubber koffermat, Bekijk Voertuig 1 Quote
Ron Penguin Geplaatst 18 September, 2016 Geplaatst 18 September, 2016 Led koplampen? Is dat een optie dan? Overbodig natuurlijk om te zeggen dat het een hele mooie auto is. Quote
Specialmade Geplaatst 18 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 18 September, 2016 Led koplampen? Is dat een optie dan? Overbodig natuurlijk om te zeggen dat het een hele mooie auto is. Ik heb inderdaad LED-koplampen. De originele lampen zijn vervangen voor LED. Deze ben ik nog aan het testen, maar tot nu toe gaat het perfect. Een bak (wit) licht. Vond de dagrijverlichting (wit) en de wat gele koplampen niet mooi. Heb eerst gezocht of ik dit met xenon-look lampen kon veranderen. Kreeg toen de kans om het te proberen met Led lampen met als resultaat dat beide nu helder wit licht geven. Jij mag zeggen dat het een mooie auto is, maar dat is jouw auto ook. . 3 Quote
bigwade Geplaatst 18 September, 2016 Geplaatst 18 September, 2016 Vertel eens wat meer over die led koplampen ? Quote
Specialmade Geplaatst 18 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 18 September, 2016 Vertel eens wat meer over die led koplampen ? Wat moet ik er nog meer over vertellen. Lampjes zijn vervangen voor LED en die ben ik nu aan het testen. Het kan nog voorkomen dat er een lampje (storing) gaat branden maar dat is tot op heden niet gebeurd. Heb nu iig een bak licht. Over 14 dagen kan ik met zekerheid zeggen dat er zich geen storingen voordoen maar dat zal ik zeker melden. 2 Quote
bigwade Geplaatst 18 September, 2016 Geplaatst 18 September, 2016 Lampjes met zelfde fitting, wat voor lampjes ? Dat zijn de leuke info dingen Quote
Specialmade Geplaatst 18 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 18 September, 2016 Lampjes met zelfde fitting, wat voor lampjes ? Dat zijn de leuke info dingen Niet zo ongeduldig. Ik wacht eerst de testperiode af alvorens ik iedereen 'gek' maak met deze optie. 5 Quote
Ron Penguin Geplaatst 29 September, 2016 Geplaatst 29 September, 2016 Niet zo ongeduldig. Ik wacht eerst de testperiode af alvorens ik iedereen 'gek' maak met deze optie. Zijn de 14 dagen al voorbij ? Ben vooral benieuwd naar de kleurtemperatuur en of het veel meer licht geeft dan de standaard halogeenlampen. Heb er overigens zelf Philips halogeen ingezet van 4300k. Heb er zelf nog niet meegereden, maar is in ieder geval wel witter' licht. Ook wel natuurlijk of je storing hebt gehad, waar gekocht en wat de prijs is. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 29 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2016 Ik heb morgen een afspraak staan en weet dan merk, kleurtemperatuur etc te melden. Wel kan ik met zekerheid zeggen dat ik GEEN last heb gehad van storingen. Let wel dit geldt ALLEEN voor de NIRO omdat bekend is dat het bij de Sportage 4 etc wel tot storingen leidt. Je lampen blijven wel branden maar je krijgt dan steeds een lampje op je dashboard dat er iets fout is. Het is super wit en geeft een ongelofelijke bak licht. Het lijkt mij zelfs meer licht dan met Xenon. Ik heb dit via mij KIA-dealer en de prijs weet Ik nog niet precies maar zal rond de € 200,00 liggen. Dat hoor ik morgen wel. Wordt vervolgd. 3 Quote
bigwade Geplaatst 29 September, 2016 Geplaatst 29 September, 2016 Ik nog niet precies maar zal rond de € 200,00 liggen. Dat hoor ik morgen wel. Wordt vervolgd. Kom ik aan met mijn lampies H7 van de AC-Tion voor 1,49 elk.. 7 Quote
Smart Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Le(d)t wel, de heer Specialmade heeft het licht gezien... 2 Quote
Specialmade Geplaatst 30 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 September, 2016 Ik kan nu met zekerheid melden dat het monteren van de ledlampen bij de Kia Niro geen problemen opleveren. Het zijn H7 Ledlampen van 3000 lumen en een kleurtemperatuur 6500 Kelvin. Deze lampen geven echt een bak helder wit licht wat zeker niet onderdoet voor Xenon. Anders is het bij de Sportage 4 waar wel storingen voorkomen. Dit is al met veel proberen en allerlei opties geprobeerd om dit op te lossen echter tot nu toe helaas nog niet gelukt. Ook de Kia C'eed rijders zullen een ander alternatief moeten zoeken omdat deze lampen niet in de houder passen. De Kia dealer kan deze lampen leveren. Prijs moet je bij de dealer vragen maar reken op +/- € 190,00. 2 Quote
Specialmade Geplaatst 30 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 September, 2016 Kom ik aan met mijn lampies H7 van de AC-Tion voor 1,49 elk.. Aantal branduren: 15. 1 Quote
Ron Penguin Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Zijn er dan verloopstekker, origineel is het toch HB3? Quote
Specialmade Geplaatst 30 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 September, 2016 Zijn er dan verloopstekker, origineel is het toch HB3? Deze lampen passen gewoon in de bestaande fitting van de auto. De stekker is een kwestie van 'insteken' en klaar. Ook de afschermdop kan weer gewoon teruggemonteerd worden. 1 Quote
bigwade Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Aantal branduren: 15. nee, dat waren de dure Philips lampen. 4000km voor de Ultra H7, 10000km voor de versie net er onder, beiden Philips. De AC-Tion dingen zitten nu op 7000km oid Licht staat dag en nacht aan, automatiek. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.