xtra40 Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 voorstellen is prima en zo hoort het ook en dan korte uitleg is niet zo een probleem maar verder gaan doe dat hier zo lang het over dit onderwerp gaat
Smart Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ik verwacht toch binnenkort de Auw-gurk... 1
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 Ik verwacht toch binnenkort de Auw-gurk... sory wat bedoeld u auw dat kia nl mij gaat teleurstellen ? snap niet zo goed auw - gurk
Smart Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Oh, dat is een prijs voor beste hottopic van de dag. 2
Crum Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 hoelang mag het duren ? ik ben me auto al 1 a 2 weken kwijt nu al 1 week raymond ze versnelling was al in 3 dage gefixed bij mij is na 2 dagen niet eens een diagnose van wat het probleem is vakantie op niet , dan zou ik graag op 1 of ander manier een kia dealer wille benadere die er wel tijd voor hebt maar ook die wimpele mij af zoals in rotterdam Ik weet niet of er max. reparatietijden worden gegeven. Als ik nu op mn eigen werk kijk loopt de planning ook al vol voor de komende 3 weken. Een grote klus zoals jij hebtpast er niet zomaar even tusendoor, en de dealer zal eerst zijn eigen vaste klanten helpen, die komen immers weer terug en leveren geld op. Daarbij is dat denk ik geen enkele dealer op garantiewerk zit te wachten, omdat je maar een minimale vergoeding ervoor krijgt.
Wimis on Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 ff nieuwe popcorn halen.................Succes morgen Ricardo12 4
bigwade Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Nee zeg de AUW-GURK is voor droog klagende echt zure mensen. http://www.kiaclub.nl/topic/7034-de-auw-gurk/ Dit is (tot nog toe) vermaak al denk ik niet dat Ricardo12 hier lang lid zal zijn.
Wimis on Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Nee zeg de AUW-GURK is voor droog klagende echt zure mensen. http://www.kiaclub.nl/topic/7034-de-auw-gurk/ Dit is (tot nog toe) vermaak al denk ik niet dat Ricardo12 hier lang lid zal zijn. Ach, gedoogde leden kunnen nu eenmaal lang blijven hangen! Krijg ik nu een waarschuwingspunt, please............... please please 2
xtra40 Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ach, gedoogde leden kunnen nu eenmaal lang blijven hangen! Krijg ik nu een waarschuwingspunt, please............... please please nou vooruit dan maar 3
xtra40 Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 9 bij mij staat er 5 ?? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nieles Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 hoelang mag het duren ? ik ben me auto al 1 a 2 weken kwijt nu al 1 week raymond ze versnelling was al in 3 dage gefixed bij mij is na 2 dagen niet eens een diagnose van wat het probleem is vakantie op niet , dan zou ik graag op 1 of ander manier een kia dealer wille benadere die er wel tijd voor hebt maar ook die wimpele mij af zoals in rotterdam Je bent niet erg consequent in je verhaal ricardo. Je aller eerste post begon je ongeveer met: Wat bedoel je precies #loopvooraalniettestokenhoor me auto staat al 3 dagen bij autozeeuw den haag kerktuineweg
bigwade Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ricardo ligt op één oor. Morgen repetitie maatschappijleer. Kei belangrijk. 1
Nieles Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ricardo ligt op één oor. Morgen repetitie maatschappijleer. Kei belangrijk. Maarschappij is dat van deze tijd nog? Dacht dat het inmiddels multiculturelesamenleving was geworden ofziets moeilijks Hopelijk word admin eelko niet boos voor semi off topic gaan
Smart Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ja, multiculti is ook maatschappijleer. De bekende smeltkroes in NL. Bestaat nog steeds in het onderwijs, soms met een andere benaming.
bigwade Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ja en Drachten ligt in Friesland, maar dat krijgt Ricardo pas in het volgende semester, denk ik. 3
Gast Vitara 2 Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 Niet van die moeilijke woorden gebruiken "semester".....die snapt hij nog niet. topic is wel al lekker opgeruimd.....
Gast Stief Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 9 bij mij staat er 5 ?? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ooh ik gebruik Takpatalk. Tja telefoon heeft kleiner schermpje En nu inmiddels op 10!
Nieles Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 Niet van die moeilijke woorden gebruiken "semester".....die snapt hij nog niet. topic is wel al lekker opgeruimd..... Semester, is dat niet een bepaald soort vlees mes?
Ricardo12 Geplaatst 22 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2016 heb net kia nederland gebeld antwoord was als volgt : meneer we kunne u niet helpen u kunt er nix aan doen dat u auto kapot is maaar de dealer moet u vervanged vervoer geven als die dat niet wilt dan is dat antwoord leidend we kunne nix voor u doen en u geen vervangend vervoer geven probeer andere dealers te bereiken of die u kunnen helpen ik ben mijn auto dus deze week kwijt 1 volgende week want ze wete niet wat er aan de hand is en daarna mis onderdelen bestelle of geen iddee word week 3 en heb ook geen vervoer meer... ik heb echt spijt van dat ik kia heb gekocht ben maar nog een student en nu heb ik niks meer net de importeur gebeld : antwoord : meneer we kunne niks voor u doen ik kan maar 1 ding voor u doen ik kan de technische dienst contact laten opnemen met kia kerketuinen weg en het proces proberen te versnellen miss dat hun het probleem wel kennen wat bij de kia dealer niet bekend is verder kunnen we niks voor u doen en heeft u geen recht op vervangend vervoer. 1
Ricardo12 Geplaatst 22 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2016 ik snap niet waar meneer smart zijn reactie baseerd dat ik vervangend vervoer via garage moet regele niemand wilt mij hier helpe hierby ze vinden het alleen maar vervelend maar daar blijft het bij ik heb echt spijt van deze aankoop ben nog maar een student komende 3 jaar
Aanbevolen Berichten