ato Geplaatst 4 Oktober, 2016 Geplaatst 4 Oktober, 2016 Ben bij het instellen van alle opties in mijn nieuwe Sportage een stand tegengekomen in het instelmenu waar "reizen" bij staat....nu kan ik hem aan of uit vinken maar merk geen verschil. Enig idee WAT ik daar mee aan of uit zet ( of aanpas...)...Kan het in het boekje niet terugvinden...ze slaan dat gewoon over in de volgorde.... ..... 1 Quote
Wimis on Geplaatst 4 Oktober, 2016 Geplaatst 4 Oktober, 2016 Misschien een item in het menu waar je niks mee kan ? 1 Quote
Pugnator Fortis Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Is engelste stand, normaliter is je licht aan de rechterzijde van het voertuig omhoog gericht om verkeersborden te belichten in de reiststand is dit dus de linkerkant van het voertuig (engelste stand) 3 Quote
ludoke Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Is engelste stand, normaliter is je licht aan de rechterzijde van het voertuig omhoog gericht om verkeersborden te belichten in de reiststand is dit dus de linkerkant van het voertuig (engelste stand) Huh? Zo worden de tegenliggers toch verblind,trouwens nog nooit gezien. 1 Quote
Vfrood Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 In Groot-Brittannië (en in Australië en in Japan en nog wat landen) rijden de tegenliggers rechts..... 1 Quote
bigwade Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 In Groot-Brittannië (en in Australië en in Japan en nog wat landen) rijden de tegenliggers rechts..... Zij zelf vinden links.... 1 Quote
ludoke Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Ik heb nog nooit een auto gezien die verkeersborden verlicht,maar het kan aan mij liggen ,ik schrok al van de bochtverlichting op mijn nieuwe Cee'd 1 Quote
Vfrood Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Zij zelf vinden links.... Als wij ze tegemoetkomen rijden ze toch echt rechts Anders krijg je grote problemen omdat je zelf al links rijdt..... 2 1 Quote
Willemfred Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Ik heb vandaag bij mijn sportage eens gekeken, maar niet gevonden 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Oktober, 2016 Geplaatst 6 Oktober, 2016 Maakt dit dan geen deel uit van een optiepakket met LED-koplampen en/of actief grootlicht ofzo? 1 Quote
Hansjo Geplaatst 26 December, 2016 Geplaatst 26 December, 2016 Beste kia-leden, Blijft de vraag: is aanvinken voor rechtsrijden of voor links rijden? 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 26 December, 2016 Geplaatst 26 December, 2016 Auto voor een muur, licht aan, menuutje kiezen en kijken wat het lichtbeeld doet!?Bij voorkeur met een camera lopend, want ik ben wel nieuwsgierig nu 1 Quote
Hansjo Geplaatst 30 December, 2016 Geplaatst 30 December, 2016 Auto voor de muur gezet. Ik zie eigenlijk geen verschil tussen aanvullen of het vinkje weghalen. Wel verschijnt er na aanvinken, en in het vervolg bij iedere keer starten van de auto, de opmerking "koplampen ingesteld op tegemoet komend verkeer". Ik heb geen idee wat er mee wordt bedoeld..... 1 Quote
Rinus30 Geplaatst 20 Januari, 2022 Geplaatst 20 Januari, 2022 Dat heeft toch echt met links of rechts rijden te maken. Hier bij ons staan ze iets naar rechts, zodat je de tegenliggers niet verblind. In bv Engeland is dat andersom. Dus niet aanvinken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.