Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

"reizen stand" in instellingen menu sportage 4 , iemand enig idee ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben bij het instellen van alle opties in mijn nieuwe Sportage een stand tegengekomen in het instelmenu waar "reizen" bij staat....nu kan ik hem aan of uit vinken maar merk geen verschil. Enig idee WAT ik daar mee aan of uit zet ( of aanpas...)...Kan het in het boekje niet terugvinden...ze slaan dat gewoon over in de volgorde.... :? .....

• Confused 1
Geplaatst

Is engelste stand, normaliter is je licht aan de rechterzijde van het voertuig omhoog gericht om verkeersborden te belichten in de reiststand is dit dus de linkerkant van het voertuig (engelste stand)

• Like 3
Geplaatst

Is engelste stand, normaliter is je licht aan de rechterzijde van het voertuig omhoog gericht om verkeersborden te belichten in de reiststand is dit dus de linkerkant van het voertuig (engelste stand)

Huh? Zo worden de tegenliggers toch verblind,trouwens nog nooit gezien.

• Confused 1
Geplaatst

In Groot-Brittannië  (en in Australië en in Japan en nog wat landen) rijden de tegenliggers rechts..... :D

• Like 1
Geplaatst

In Groot-Brittannië  (en in Australië en in Japan en nog wat landen) rijden de tegenliggers rechts..... :D

Zij zelf vinden links.... :wink:

• Haha 1
Geplaatst

Ik heb nog nooit een auto gezien die verkeersborden verlicht,maar het kan aan mij liggen ,ik schrok al van de bochtverlichting op mijn nieuwe Cee'd :-)

• Confused 1
Geplaatst

Zij zelf vinden links.... :wink:

Als wij ze tegemoetkomen rijden ze toch echt rechts :) Anders krijg je grote problemen omdat je zelf al links rijdt.....

• Like 2
  • Haha 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Auto voor de muur gezet. Ik zie eigenlijk geen verschil tussen aanvullen of het vinkje weghalen. Wel verschijnt er na aanvinken, en in het vervolg bij iedere keer starten van de auto, de opmerking "koplampen ingesteld op tegemoet komend verkeer". Ik heb geen idee wat er mee wordt bedoeld.....

• Confused 1
  • 5 jaar later...
Geplaatst

Dat heeft toch echt met links of rechts rijden te maken. Hier bij ons staan ze iets naar rechts, zodat je de tegenliggers niet verblind. In bv Engeland is dat andersom. Dus niet aanvinken.🤪

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...