Albert jan & Brigitte Geplaatst 8 Oktober, 2016 Geplaatst 8 Oktober, 2016 Vandaag hebben we letterlijk onze nieuwe Pro Cee'd mogen onthullen. Na de eerste 100 km gereden te hebben zijn we zeer positief over de 3 cilinder met 120pk. In vergelijking met de 1.6 gdi rijd dit toch net even wat prettiger. Het vermogen is wat meer in balans, dit zal ongetwijfeld door de turbo komen. Je hoeft niet hoog in toeren te rijden om van de plaats af te komen. Ook de DAB+ en de xenon a fabriek zijn grote pluspunten op deze auto. 3 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Huh wat is dit nou.... Een rooie. Oké het is geen witte meer, maar ik denk dat jullie hier minimaal zoveel plezier van gaan beleven. Echt een mooie uitvoering hebben jullie onthuld. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 9 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2016 Huh wat is dit nou.... Een rooie. Oké het is geen witte meer, maar ik denk dat jullie hier minimaal zoveel plezier van gaan beleven. Echt een mooie uitvoering hebben jullie onthuld. Hahaha nee verrassend he, Bri zag deze in de showroom staan en vond hem helemaal geweldig in het rood. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Tja en als de meisjes iets willen...wie of wat zijn wij dan om daar iets tegen in te kunnen brengen. Quote
Smart Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Mooie auto én kleur. Veel rijplezier en veilige km's voor Bri toegewenst. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 @AJ Mooie aanwinst zo'n Pro C'eed. Veel rijplezier en veilige kilometers. 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Veel plezier en veilige kilometers met de nieuwe Pro Cee'd. Quote
arjan gt Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Mooie auto veel plezier ermee! Ps. Mooi rood is niet lelijk Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
bigwade Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Tja en als de meisjes iets willen...wie of wat zijn wij dan om daar iets tegen in te kunnen brengen. Bij ons staat dromen vrij... 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Ik ben hun droom ! De prins in een witte KIA Quote
bigwade Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Ik ben hun droom ! De prins in een witte KIA Hoe sneu kan je het hebben..... 1 Quote
oude Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Mooie auto hoor. Wens jullie veel plezier ermee en wees er zuinig op en rij voorzichtig. groet oude. . 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Hoe sneu kan je het hebben..... Ik denk ik lok wat uit..krijg ik zo een milde reactie van de heren... Ik denk nou die gaan me helemaal affakkelen. Quote
Smart Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Dat sparen we sws op, je kunt het krijgen zoals je het hebben wilt. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 mooi bak hoor en eindelijk kleur in de straat ga je veel plezier van hebben ben ook wel benieuwd hoe de grasmaaier motor rijd 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 10 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2016 Ja de straat fleurt helemaal op nu . Die motor gaat jou in positieve zin verbazen. Ik ben het grasmaaier verhaal al bijna vergeten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.