Lique Geplaatst 14 Juli, 2017 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2017 Kan iemand mij vertellen hoe ik erachter kom welke versie van de fabrieksnavigatie ik heb draaien? Vandaag voor de zoveelste keer met achterlijke route-aanwijzingen te doen gehad op locaties waar er recent weinig nieuws aangebracht is. Quote
Specialmade Geplaatst 14 Juli, 2017 Geplaatst 14 Juli, 2017 49 minuten geleden zei Lique: Kan iemand mij vertellen hoe ik erachter kom welke versie van de fabrieksnavigatie ik heb draaien? Vandaag voor de zoveelste keer met achterlijke route-aanwijzingen te doen gehad op locaties waar er recent weinig nieuws aangebracht is. knop met het 'wieltje' even wat langer ingedrukt houden. Quote
Lique Geplaatst 14 Juli, 2017 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2017 2014 neem ik aan? Is dat niet wat oud voor een versie die er eind 2016 opgezet moet zijn als zijnde "de nieuwste versie". Overigens loopt die voor 2014 ook nog zwaar achter de feiten aan. Quote
Lique Geplaatst 13 September, 2020 Topic Starter Geplaatst 13 September, 2020 3 jaar verder. Nog steeds een heel tevreden gebruiker van deze probleemloze Sorento. Sinds kort heeft hij er een nieuw taakje bij als trekpeerd en dat doet hij natuurlijk prima. Zal niet zeggen dat je niet voelt dat er wat achter hangt, want dat zou onzin zijn. Maar het is wel moeiteloos doorrijden met zo,n 1700kg caravan erachter. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.