Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Klopt de update die nu word gedaan omvat heel wat veranderingen onder anderen de logo’s van de dab zijn nu meteen te zien 8c0bd5dc0600e211d1059f13a760800e.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Weet iemand of de update 2020 ergens is te uploaden? Scheelt een extra bezoek aan de dealer want ik ben nog niet toe aan een onderhoudsbeurt

Ik kan alleen een link naar de sw van 2019 vinden. Die heb ik toen gedownload en op een SD kaartje gezet. Dat ging prima. 

Geplaatst

Zat naar aanleiding van deze topic ook eens bij mij in de auto te kijken.
Maar wel vreemd dat als je een nieuwe auto koopt in 2020, je er dan niet de laatste versie in krijgt.
Volgens mij is deze veroudert.

En bij mij hetzelfde probleem met DAB logo's.

20200322_100733.jpg

20200322_100232.jpg

Geplaatst

@tijdjes123 ik laat dit mooi de dealer doen, heb de auto nog maar een week. Dus valt nog onder zijn juiste aflevering van de auto.

Geplaatst
1 uur geleden, Don66 zei:

@tijdjes123 ik laat dit mooi de dealer doen, heb de auto nog maar een week. Dus valt nog onder zijn juiste aflevering van de auto.

Dat is waar. Echter heb ik mijn ceed al een paar maanden en doet de leasemaatschappij geen onderhoud bij een officiele kia dealer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...