theomonika Geplaatst 14 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 14 Mei, 2017 24 minuten geleden zei Derrek: Ziet er weer gelikt uit! Maar heb je nog wel tijd over om ook eens met de auto te gaan rijden...? ja hoor iederedag hihi Quote
theomonika Geplaatst 16 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 16 Mei, 2017 een kleine update laten Doen bij climax Design 1 Quote
theomonika Geplaatst 16 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 16 Mei, 2017 22 minuten geleden zei Specialmade: @Theo, dat ziet er echt mooi uit. Dank je wel vond het ook erg gaaf had het gezien op de picanto gt line en dacht mm dat moet ook op die van ons kunnen Quote
theomonika Geplaatst 16 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 16 Mei, 2017 2 uur geleden zei bigwade: Leuk ! Dank u wel Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 21 Mei, 2017 Geplaatst 21 Mei, 2017 Beetje rood doet het altijd goed op een witte Quote
theomonika Geplaatst 21 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2017 2 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens: Beetje rood doet het altijd goed op een witte 1 Quote
theomonika Geplaatst 5 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2017 Dit weekend nog even wat updates gedaan aan de picanto achterklep spoiler en zijwindschermen en een andere claxon 2 Quote
Specialmade Geplaatst 5 Juni, 2017 Geplaatst 5 Juni, 2017 Theo, dat ziet er weer geweldig uit. En dat claxon geluid komt erg bekend voor. 1 Quote
theomonika Geplaatst 5 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2017 35 minuten geleden zei Specialmade: Theo, dat ziet er weer geweldig uit. En dat claxon geluid komt erg bekend voor. Dankjewel ja dit is teminste een claxon heb de cavia maar de deur uit gedaan Quote
terijdt Geplaatst 5 Juni, 2017 Geplaatst 5 Juni, 2017 9 uur geleden zei theomonika: Dankjewel ja dit is teminste een claxon heb de cavia maar de deur uit gedaan Mag ik vragen waar u deze claxon weg heeft? Was dit nog veel werk om te doen? Quote
theomonika Geplaatst 5 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2017 17 minuten geleden zei terijdt: Mag ik vragen waar u deze claxon weg heeft? Was dit nog veel werk om te doen? Deze komt hier vandaan en het is goed te doen hoor http://www.valkmotive.nl/webshop/claxons Quote
theomonika Geplaatst 10 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 10 Juni, 2017 nog maar een update laten doen me Dak laten Wrappen Dat heb ik bij https://www.climaxdesign.nl/ laten doen 2 Quote
Specialmade Geplaatst 10 Juni, 2017 Geplaatst 10 Juni, 2017 Theo, dat ziet er inderdaad heel erg mooi uit. Lijkt nu wel of je een open dak hebt. 1 Quote
theomonika Geplaatst 10 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 10 Juni, 2017 1 uur geleden zei Specialmade: Theo, dat ziet er inderdaad heel erg mooi uit. Lijkt nu wel of je een open dak hebt. Dankjewel we zijn er ook weer super blij mee had dit ook op de rio zitten maar daar moest je goed kijken Maar op een witte auto knalt het er uit Quote
theomonika Geplaatst 23 Juli, 2017 Topic Starter Geplaatst 23 Juli, 2017 De ramen achter extra donker laten tinten staat hem veel beter Quote
Specialmade Geplaatst 23 Juli, 2017 Geplaatst 23 Juli, 2017 @Theo, weer een mooie upgrade van de Picanto. En nog nuttig ook. Scheelt toch in de warmte, en ziet er chique uit. 1 Quote
Jack_z Geplaatst 26 Augustus, 2017 Geplaatst 26 Augustus, 2017 Theo even een oer hollandse vraag Wat was je kwijt voor die rode strepen op je side skirts ? Ziet er erg strak uit op dat wit. Quote
theomonika Geplaatst 26 Augustus, 2017 Topic Starter Geplaatst 26 Augustus, 2017 4 minuten geleden zei Jack_z: Theo even een oer hollandse vraag Wat was je kwijt voor die rode strepen op je side skirts ? Ziet er erg strak uit op dat wit. Hihi ik Was daar 50 euro kwijt Quote
Jack_z Geplaatst 26 Augustus, 2017 Geplaatst 26 Augustus, 2017 Dank je wel Theo, ben al wat inspiratie aan het opdoen voor mijn witte over 2 weken Quote
theomonika Geplaatst 26 Augustus, 2017 Topic Starter Geplaatst 26 Augustus, 2017 25 minuten geleden zei Jack_z: Dank je wel Theo, ben al wat inspiratie aan het opdoen voor mijn witte over 2 weken O spannend en wij helpen daar graag bij Quote
Jack_z Geplaatst 28 Augustus, 2017 Geplaatst 28 Augustus, 2017 Aangezien ik ook de achterboel wil laten tinten, wat was je daar voor kwijt ? Ik merk dat de prijzen daarvoor behoorlijk verschillen ! Uiteraard moet de kwaliteit goed zijn Quote
theomonika Geplaatst 28 Augustus, 2017 Topic Starter Geplaatst 28 Augustus, 2017 3 minuten geleden zei Jack_z: Aangezien ik ook de achterboel wil laten tinten, wat was je daar voor kwijt ? Ik merk dat de prijzen daarvoor behoorlijk verschillen ! Uiteraard moet de kwaliteit goed zijn Ook doen ze daar erg goed en dat was voor mij 130 euro Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.