theomonika Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 hier is hij dan de andere picanto na een slechte start met de picanto 1.0 is die omgeruild voor deze sportline 1.2 en wat zijn we hier blij mee wat is dit een fijne auto dus kunnen we weer wat gaan pimpen 1 Quote
Specialmade Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 Mooie aanwinst Theo. Hoop dat je hier meer plezier van hebt. Zo te zien hoef je niet veel meer e pimpen want alles zi er al op en aan. Wat is dat ding naast je spiegel. . . 1 Quote
theomonika Posted March 19, 2017 Author Posted March 19, 2017 2 minuten geleden zei Specialmade: Mooie aanwinst Theo. Hoop dat je hier meer plezier van hebt. Zo te zien hoef je niet veel meer e pimpen want alles zi er al op en aan. Wat is dat ding naast je spiegel. . . dank je wel ja er hoeft niet veel aan gedaan te worden het is een mooie complete auto en dat ding naast de spiegel ik weet ook niet wat het is vond het wel leuk staan 1 Quote
Ron Penguin Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 Ziet er mooi uit Theo. Altijd leuk de combinatie wit en rood. Moet je alleen nog een raamwissertje kopen met een rood handvat . Waar heb je de dashcam op aangesloten? Heb deze ook nog liggen om te doen. 1 Quote
theomonika Posted March 19, 2017 Author Posted March 19, 2017 1 minuut geleden zei Ron Penguin: Ziet er mooi uit Theo. Altijd leuk de combinatie wit en rood. Moet je alleen nog een raamwissertje kopen met een rood handvat . Waar heb je de dashcam op aangesloten? Heb deze ook nog liggen om te doen. daar heb je gelijk in moet zo maar even naar de AC-Tion daar voor de dashcam is aangesloten op de 12V aansluiting 1 Quote
Ron Penguin Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 Ik heb hem zonder de stekker, dus wil hem rechtstreeks bij de zekering aansluiten. Zit alleen te twijfelen bij welke groep, maar dat kan natuurlijk ook op deze 12V groep. Quote
theomonika Posted March 19, 2017 Author Posted March 19, 2017 21 minuten geleden zei Ron Penguin: Ik heb hem zonder de stekker, dus wil hem rechtstreeks bij de zekering aansluiten. Zit alleen te twijfelen bij welke groep, maar dat kan natuurlijk ook op deze 12V groep. Ja zo zat het ook in de rio 1 Quote
xtra40 Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 Let even op als je hem zonder stekker aansluit je hebt dan 3 draden om aan te sluiten een zwarte dat is massa een rode en die moet op een constante stroom zo dat als je stilstaat met contact uit en er rijd iemand tegen je aan de camera toch begint met filmen de accu in deze is niet zo goed dat hij dat kan En dan heb je nog een gele draad deze moet je op een geschakelde stroom plaatsen zo als je 12 volt stekker Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
theomonika Posted March 19, 2017 Author Posted March 19, 2017 1 minuut geleden zei xtra40: Let even op als je hem zonder stekker aansluit je hebt dan 3 draden om aan te sluiten een zwarte dat is massa een rode en die moet op een constante stroom zo dat als je stilstaat met contact uit en er rijd iemand tegen je aan de camera toch begint met filmen de accu in deze is niet zo goed dat hij dat kan En dan heb je nog een gele draad deze moet je op een geschakelde stroom plaatsen zo als je 12 volt stekker Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk broer Quote
Ron Penguin Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 1 uur geleden zei xtra40: Let even op als je hem zonder stekker aansluit je hebt dan 3 draden om aan te sluiten een zwarte dat is massa een rode en die moet op een constante stroom zo dat als je stilstaat met contact uit en er rijd iemand tegen je aan de camera toch begint met filmen de accu in deze is niet zo goed dat hij dat kan En dan heb je nog een gele draad deze moet je op een geschakelde stroom plaatsen zo als je 12 volt stekker Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Ik heb maar 2 draadjes Quote
Guest Vitara 2 Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 Ik heb maar 2 draadjes Volgens mij staat op het kastje precies hoe je de 2 draden moet aansluiten. Quote
theomonika Posted March 31, 2017 Author Posted March 31, 2017 Jeffrey is weer lekker aan het schilderen geweest Quote
Specialmade Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 @Theo, Goed en mooi werk. Nou remt de Picanto natuurlijk ook beter. . 1 Quote
theomonika Posted March 31, 2017 Author Posted March 31, 2017 5 uur geleden zei Specialmade: @Theo, Goed en mooi werk. Nou remt de Picanto natuurlijk ook beter. . Ja het is nu net of er een anker uit gaat 1 Quote
theomonika Posted April 29, 2017 Author Posted April 29, 2017 Pimpen onder de motor kap in de kleur kia infra red 2 1 Quote
terijdt Posted May 9, 2017 Posted May 9, 2017 Vandaag de witte Picanto Navigator opgehaald, hele fijn auto. Daarnaast een zeer goede service van Van Mossel Kia in Hengelo 1 Quote
Specialmade Posted May 9, 2017 Posted May 9, 2017 @terijdt, mooie aanwinst. Veel rijplezier en veilige kilometers 1 Quote
theomonika Posted May 10, 2017 Author Posted May 10, 2017 mooie aanwinst. Veel rijplezier en veilige kilometers en hoop dat u er meer plezier mee mag hebben dan ik er mee had met de Picanto Navigator 1 Quote
theomonika Posted May 13, 2017 Author Posted May 13, 2017 inbouw radio en Subwoofer en Achteruitrijcamera en Haaienvin 1 Quote
Specialmade Posted May 13, 2017 Posted May 13, 2017 Mooie modificaties Theo. Ziet er allemaal weer bijzonder goed uit. Samen met je broer gemaakt zeker. Quote
theomonika Posted May 13, 2017 Author Posted May 13, 2017 32 minuten geleden zei Specialmade: Mooie modificaties Theo. Ziet er allemaal weer bijzonder goed uit. Samen met je broer gemaakt zeker. Dankjewel ja me GROTE BROER heb ze best weer gedaan 1 Quote
Derrek Posted May 14, 2017 Posted May 14, 2017 Ziet er weer gelikt uit! Maar heb je nog wel tijd over om ook eens met de auto te gaan rijden...? 1 Quote
Recommended Posts