chippie777 Geplaatst 5 November, 2017 Geplaatst 5 November, 2017 Ik heb nu inmiddels 6000 km gereden met de Niro. Heerlijk om te rijden en de automaat is een genot in het drukke verkeer van Nederland. Tijdens het rijden van rond de 100 km/u voel ik een zeer lichte trilling in de auto. (niet aan/in het stuur) Wanneer ik mijn rechter been tegen de middenconsole laat leunen dan voel ik een hele lichte constante trilling. Het is nog net niet irritant. Ik heb al een beetje zitten spelen met de CC maar heb het nog niet kunnen uitvinden wat dit nu is. Wanneer ik 100 km/u rij en mijn linker pols op mijn linker been laat rusten zodat mijn linker hand losjes naar beneden hangt dan zie je de hand heel licht trillen. Ik zal de komende dagen eens kijken of het ook bij andere snelheden voorkomt. Ik heb de velgen bekeken maar daar geen schade kunnen vinden. Ik probeer ook uit te vinden of het trillen er is wanneer je alleen elektrisch rijdt maar dat heb ik nog niet kunnen uitproberen. Nogmaals het is nog niet (heel) irritant maar vreemd is het wel, wordt dit gedrag van de Niro herkend door jullie? Quote
gjcvro Geplaatst 5 November, 2017 Geplaatst 5 November, 2017 Banden al een keer extra laten balanceren? Quote
Derrek Geplaatst 5 November, 2017 Geplaatst 5 November, 2017 2 uur geleden zei chippie777: Wanneer ik 100 km/u rij en mijn linker pols op mijn linker been laat rusten zodat mijn linker hand losjes naar beneden hangt dan zie je de hand heel licht trillen. Ik ben niet zo heel erg lenig, maar ga dit bij mijn Niro ook eens proberen. Quote
chippie777 Geplaatst 5 November, 2017 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2017 2 uur geleden zei gjcvro: Banden al een keer extra laten balanceren? Nog niet. Quote
Arjan 2 Geplaatst 5 November, 2017 Geplaatst 5 November, 2017 Heb ik ook. Toch iets in de aandrijflijn zo voelt het. Licht trillend. Niet heel vervelend, lijkt ook een beetje op het niet kunnen kiezen van EV of rijden op de motor. Merk het vooral met het rijden met aanhanger. Zo rond de 94. Voor de rest rijdt hij super. Hij is ook best stil dus hoor en voel je elke trilling. Quote
HansH Geplaatst 5 November, 2017 Geplaatst 5 November, 2017 Klinkt als onbalans in 1 van de achterwielen. Quote
iyyna Geplaatst 5 November, 2017 Geplaatst 5 November, 2017 hallo ik heb ook dat probleem met mn sorento 2017 ( mei) trillen heb al andere banden gestoken maar helaas het zelfte begint me te iriteren als je rijd heb nu vanaf mei 20.000km daar voor niets van gehad van die triling Quote
Arjan 2 Geplaatst 5 November, 2017 Geplaatst 5 November, 2017 Trilling voelt echt vanuit het motorruim/aandrijving te komen. Zeker niet van achteren... het heeft ook een zeker ritme.Crica 2sec voel je het, dan weer 2sec niet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.