Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

4 januari is het zover, onze Nissan Juke wordt ingeruild voor een nieuwe Kia Niro.

Businessline Metal Stream met trekhaak en Michelin Cross Climate's.

Kia Niro 2018.JPG

• Like 1
Geplaatst
1 uur geleden zei Martinus1957:

4 januari is het zover, onze Nissan Juke wordt ingeruild voor een nieuwe Kia Niro.

Kia Niro 2018.JPG

Goede keuze zowel de auto als de kleur. :-)  :wink: 

Veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe Niro.

Geplaatst

Heel goede keuze. En die Juke vond ik altijd al een lelijk ding . De enige Nissan die ik zou willen was de Quasqai maar nu niet meer sinds we de Niro rijden. Wat een heerlijke auto!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst
9 uur geleden zei Martinus1957:

Kia Niro 2018.JPG

Op de kleur na heb ik dezelfde. Tintje donkerder en erg tevreden. Wat een lekkere auto, was gewend aan Europese middenklasse lease bakken. Ook de mensen die meerijden zijn verrast over het comfort, stilte en kwaliteit van de gebruikte materialen. Buitenom het ontwerp dat erg mooi is, krijg je veel rijplezier, lekkere warme stoelen/stuur, veiligheidsvoorzieningen en een hele speelgoedwinkel aan opties.

Veel plezier ermee.

• Like 2
Geplaatst

Ja gaat genieten!!

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

En hoe bevalt hij. Ik heb de mijne sinds 2 januari en ik vind hem heerlijk rijden. Het enige wat ik heb gemerkt is dat de Cruise Control erg heftig reageert. Bij het instellen helemaal naar full power gaan en dan terug zakken om uiteindelijk in het midden uit te komen. Is volgens mij een bekend probleem. Heb jij hier ook last van?

Verstuurd vanaf mijn SM-A500F met Tapatalk

Geplaatst
1 uur geleden zei rahag1976:

En hoe bevalt hij. Ik heb de mijne sinds 2 januari en ik vind hem heerlijk rijden. Het enige wat ik heb gemerkt is dat de Cruise Control erg heftig reageert. Bij het instellen helemaal naar full power gaan en dan terug zakken om uiteindelijk in het midden uit te komen. Is volgens mij een bekend probleem. Heb jij hier ook last van?

Verstuurd vanaf mijn SM-A500F met Tapatalk

Ik heb de Business Line sinds een maand en deze heeft geen last van cruise control problemen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...