Martinus1957 Geplaatst 30 December, 2017 Geplaatst 30 December, 2017 4 januari is het zover, onze Nissan Juke wordt ingeruild voor een nieuwe Kia Niro. Businessline Metal Stream met trekhaak en Michelin Cross Climate's. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 30 December, 2017 Geplaatst 30 December, 2017 1 uur geleden zei Martinus1957: 4 januari is het zover, onze Nissan Juke wordt ingeruild voor een nieuwe Kia Niro. Businessline Metal Stream met trekhaak en Michelin Cross Climate's. Goede keuze zowel de auto als de kleur. Veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe Niro. Quote
iBigfarmer Geplaatst 30 December, 2017 Geplaatst 30 December, 2017 Heel goede keuze. En die Juke vond ik altijd al een lelijk ding . De enige Nissan die ik zou willen was de Quasqai maar nu niet meer sinds we de Niro rijden. Wat een heerlijke auto!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Brat Pit Geplaatst 30 December, 2017 Geplaatst 30 December, 2017 9 uur geleden zei Martinus1957: 4 januari is het zover, onze Nissan Juke wordt ingeruild voor een nieuwe Kia Niro. Businessline Metal Stream met trekhaak en Michelin Cross Climate's. Op de kleur na heb ik dezelfde. Tintje donkerder en erg tevreden. Wat een lekkere auto, was gewend aan Europese middenklasse lease bakken. Ook de mensen die meerijden zijn verrast over het comfort, stilte en kwaliteit van de gebruikte materialen. Buitenom het ontwerp dat erg mooi is, krijg je veel rijplezier, lekkere warme stoelen/stuur, veiligheidsvoorzieningen en een hele speelgoedwinkel aan opties. Veel plezier ermee. 2 Quote
rahag1976 Geplaatst 8 Januari, 2018 Geplaatst 8 Januari, 2018 En hoe bevalt hij. Ik heb de mijne sinds 2 januari en ik vind hem heerlijk rijden. Het enige wat ik heb gemerkt is dat de Cruise Control erg heftig reageert. Bij het instellen helemaal naar full power gaan en dan terug zakken om uiteindelijk in het midden uit te komen. Is volgens mij een bekend probleem. Heb jij hier ook last van?Verstuurd vanaf mijn SM-A500F met Tapatalk Quote
Brat Pit Geplaatst 8 Januari, 2018 Geplaatst 8 Januari, 2018 1 uur geleden zei rahag1976: En hoe bevalt hij. Ik heb de mijne sinds 2 januari en ik vind hem heerlijk rijden. Het enige wat ik heb gemerkt is dat de Cruise Control erg heftig reageert. Bij het instellen helemaal naar full power gaan en dan terug zakken om uiteindelijk in het midden uit te komen. Is volgens mij een bekend probleem. Heb jij hier ook last van? Verstuurd vanaf mijn SM-A500F met Tapatalk Ik heb de Business Line sinds een maand en deze heeft geen last van cruise control problemen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.