Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Niro's 2018

Ik zie dat er wat nieuwe uitvoerigen (actie modellen) bij zijn gekomen.
Heb al één dealer gespot die zo'n actiemodel in de business uitvoering als executive verkoopt, haha !
(schande)
17" velgen lijken verdwenen alsmede de prachtige "kleur" Gun Metal.
Daar is nu een lichtere/plattere variant voor in de plaats gekomen...

Edit: Ik vergis me; metal stream is nog leverbaar maar toont veel te licht op de kia site

Het rood in de car-configurator (Temptation Red) lijkt ook donkerder dan de eerdere rode uitvoering.
Kom ik op de Edition uitvoering ook een knopje tegen met "12V BATT RESET"
Wa's dah ?

Geplaatst

"12V BATT RESET" is standaard op alle 2018 modellen (en ook al op modellen eind 2017, zoals de mijne). Dat betekend dat de accu achterin verdwenen is, en er een kleine accu naast het accupakket is gekomen. Als deze om wat voor reden leeg is kun je hem 'vullen' met de hybride accu. Knopje nog niet nodig gehad.

• Like 1
Geplaatst

dank

nb zit niet op de executive uitvoering ?
zie ik dat knopje op autotrack iig niet.

Geplaatst
51 minuten geleden zei rick_m:

Hm, geen accu meer... kan je dan niemand meer helpen met startkabels? 

Ik vraag mij sowieso af hoe ik iemand moet helpen met mijn Niro. In het boekje staat netjes hoe je geholpen kan worden en waar ik dan de kabels moet aansluiten, maar iemand anders helpen wordt niet uitgelegd. Ik heb een 2017 versie met de accu in de achterbak, maar om daar nou rechtstreeks startkabels op  te zetten om iemand te helpen.....

Geplaatst
2 uur geleden zei chippie777:

Ik vraag mij sowieso af hoe ik iemand moet helpen met mijn Niro. In het boekje staat netjes hoe je geholpen kan worden en waar ik dan de kabels moet aansluiten, maar iemand anders helpen wordt niet uitgelegd. Ik heb een 2017 versie met de accu in de achterbak, maar om daar nou rechtstreeks startkabels op  te zetten om iemand te helpen.....

2 uur geleden zei chippie777:

De aansluiting van de startkabels zit onder de motorkap. Dat is niet gewijzigd.

Geplaatst
Op 8-3-2018 om 08:57 zei Nokia ;-):

Ik begrijp uit meerdere berichten hier in dit forum, dat de Niro met die aansluiting ook starthulp krijgt.
In andere draadjes is te lezen dat de hulpverleners starthulp geven via de aansluiting onder de motorkap.

Standaard is: (wanneer je een Niro met lege accu wil starten):
Plus op de plus van de hulpaccu en andere plus op de Niro plusaansluiting onder motorkap
Min op de min van de hulpaccu en min op chassis van Niro. 
Toerental van draaiende hulpauto iets verhogen en de Niro starten.

Inderdaad zo werkt het wanneer je zelf met een lege accu staat en geholpen moet worden. Maar wat ik wel eens zou willen weten is, wanneer ik iemand wil helpen die met een lege accu staat. Hoe doe ik dat dan met mijn Niro?

Geplaatst

Het wordt afgeraden door KIA om met een Hybride een andere auto/motor op te starten.

Ik heb een booster achterin de kofferbak liggen. Handig voor zowel de Niro of hulp aan een ander :wink:

• Like 1
Geplaatst

Yeah Niro 2018 :tt1:
Wat doet dat bericht van die Kona ertussen ?
(heb er in gezeten, mijn zoon wil zo iets)

Wat is de bedoeling van dit topic BW ?

Geplaatst
2 uur geleden zei Wimis on:

Wat is de bedoeling van dit topic BW ?

Eigenlijk of er nieuwe uitvoeringen zijn, andere kleurtjes, nieuwe knopjes, goede trekhaak acties et.
Dat was een beetje de bedoeling.....

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...