Ga naar inhoud

Subwoofer aan te sluiten in Picanto GT-Line?


QuagmireNL

Aanbevolen Berichten

Ik heb een vraag die zelfs Kia mij niet kon beantwoorden omdat ze hier geen gegevens over hadden.
Is het mogelijk om in de GT-Line (met het 7 inch touchscreen) een bescheiden subwoofertje in te bouwen? Ik kom nergens technische info tegen over de radio tegen die mij kan vertellen of er überhaupt een Line-Out op zit.

Het geluid valt me niet tegen, maar ik mis in de lage tonen toch wel het een en ander. Mid-laag klinkt verrassend goed maar de echt lage tonen blijven helaas uit :( Is niet gek met zulke kleine speakertjes natuurlijk, maar had gehoopt op meer. Daarom wil ik als audiofiel zijnde graag een subwoofer inbouwen. 

Hoop dat het kan, zo niet jammer dan.. Had ik maar een B-segment moeten halen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou willen weten hoe het dan gedaan is met de bekabeling bijvoorbeeld. Maar als je het niet weet omdat je er bijvoorbeeld niet bij was, denk ik dat ik inderdaad een keertje bij een bedrijfje langs ga die er ervaring in heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben er continue bij geweest.

Mijn subwoofer ligt onder de linker voorstoel, kabels lopen door de linker dorpel, bij de bestaande kabels.
Voeding is in een bestaande rubber doorgeprikt en rechtstreeks op de accu gepakt, met de zekering net naast de pluspool. Massa aan de bout van de stoelrails.

De audiosignalen zijn aangesloten op de highlevel inputs van mijn sub, afgetakt (strippen en solderen) van de achter speakers. De remote (schakelspanning) is gepakt van de voedingsdraad vanuit de radio naar de antenneversterker.

Mijn sub is overigens een Pioneer TS-WX11A.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...