Gast wil51 Geplaatst 20 Maart, 2018 Geplaatst 20 Maart, 2018 Sinds 2 dagen geeft de achteruitrijcamera een vreemd beeld. Aan de onderzijde van het beeld lijkt het of er 1 cm hoog ander beeld is waar ik mijn nummerbord gedeeltelijk op zie. Toevallig moest de auto vandaag voor een servicebeurt. Wordt ik gebeld dat ze er niets aan kunnen doen. Camera heeft een vaste positie en kun je niet verdraaien voor een ander beeld. Ik denk dat het een andere oorzaak heeft. Het beeld lijkt duidelijk in tweeën gedeeld. Maar de dealer gaat er dus niets aan doen. Kan het zijn dat vocht in de camera zit? Dat was een probleem dat jaren geleden wel gemeld werd. Quote
Gast wil51 Geplaatst 21 Maart, 2018 Geplaatst 21 Maart, 2018 Dit is het beeld wat ik sinds paar dagen zie. Het onderste gedeelte met stukje nummerbord en tekst van de dealer heb ik nooit eerder gezien. Ik zag altijd een stukje bumper en iets meer van de trekhaak Quote
Chucky Geplaatst 21 Maart, 2018 Geplaatst 21 Maart, 2018 Op mijn camera zie ik gewoon het zelfde beeld als op jouw foto, is bij mij nooit anders geweest. Quote
Chucky Geplaatst 22 Maart, 2018 Geplaatst 22 Maart, 2018 Om te vergelijken een foto van mijn camera. Weinig verschil versie 2013 versus 2016 behalve de tekst en kleur raster Quote
QuagmireNL Geplaatst 22 Maart, 2018 Geplaatst 22 Maart, 2018 Kofferklep niet zo hard dicht gooien Ik zie bij mij ook enkel een stukje bumper. Dealer ff raadplegen? Quote
Gast wil51 Geplaatst 22 Maart, 2018 Geplaatst 22 Maart, 2018 Misschien moet ik de achterklep nog een keer hard dichtgooien. Het beeld wat ik nu zie was dus eerder anders. Dat vreemde onderste deel beeld had ik niet. Quote
Chucky Geplaatst 22 Maart, 2018 Geplaatst 22 Maart, 2018 Achterklep hard dicht gooien zal niet helpen, onderste gedeelte is gewoon nummerplaat en bumper Hier een link kijk op 27:31 ( Kia ceed 2016 ) https://youtu.be/4qJfzcfpxiM?t=1647 Quote
Gast wil51 Geplaatst 23 Maart, 2018 Geplaatst 23 Maart, 2018 Ik ga er maar vanuit dat het beeld normaal is als ik filmpje bekijk. Ik heb hetzelfde beeld met stukje nummerbord. Het was me alleen nooit eerder opgevallen. Ik heb wel sinds een week een nieuwe bril, misschien zie ik nu veel meer. Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 Maart, 2018 Geplaatst 23 Maart, 2018 Zowel de camera in het filmpje als die op jullie foto's hangen allemaal scheef; de rode lijn raakt rechts de auto, links niet.Maar er lijkt mij niks mis, gewoon een flinke groothoeklens... Quote
who2010 Geplaatst 23 Maart, 2018 Geplaatst 23 Maart, 2018 Ik heb een Pro-C'eed gehad, hier kon het beeld softwarematig worden bijgesteld (via een truckje kon je in het dealer set-up menu komen) Dit zal nu toch ook nog wel kunnen? Zou een (goede) dealer toch moeten kunnen. Quote
Gast wil51 Geplaatst 23 Maart, 2018 Geplaatst 23 Maart, 2018 ik vond 2 filmpjes op youtube. Maar in mijn ceed kom ik niet in dat menu. In het filmpje van de Hyundai zie je inderdaad een knop voor de camera. https://www.youtube.com/watch?v=6lRbGmgeDRM https://www.youtube.com/watch?v=nbpqu1uUkX8 Quote
Gast wil51 Geplaatst 24 Maart, 2018 Geplaatst 24 Maart, 2018 Ik kom toch in service menu. Je moet vrij lang op de tekst com drukken midden in scherm.Veel langer dan de 10 seconden zoals in het filmpje. Alleen de knop R-Camera en de knop O reageert niet. Ik kan dus geen instellingen veranderen. Met de code 123456 kom je in instellingen radio en navigatie en met de code 253216 in het menu voor de camera Quote
HANSIEBOY1974 Geplaatst 16 Maart, 2022 Geplaatst 16 Maart, 2022 Ik geraak ook in dit menu. Mijn camera staat precies ook wat schuin. Ik vraag me af je dit kan bijregelen in dit menu ? Betreft Kia Sportage 3. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.