pir Posted March 30, 2018 Posted March 30, 2018 (edited) Ik liep schade op aan mijn rechterkant. Beide deuren in een deuk. Die moeten nu uit Korea komen per schip. Ik zit dus tot sint juttemus met kreukeldeuren. Nogal belachelijk dat er geen distributie centrum in Europa is waar ze zulke dingen op voorraad hebben. Misschien toch maar een Europese auto kopen? Edited April 1, 2018 by xtra40 Quote
Guest Hop Sing Posted March 30, 2018 Posted March 30, 2018 4 minuten geleden zei pir: Ik liep schade op aan mijn rechterkant. Beide deuren in een deuk. Die moeten nu uit Korea komen per schip. Ik zit dus tot sint juttemus met kreukeldeuren. Nogal belachelijk dat er geen distributie centrum in Europa is waar ze zulke dingen op voorraad hebben. Misschien toch maar een Europese auto kopen? Van verzekering hele bedrag vangen, dan 2e hands deiren plaatsen. https://www.schadeautos.nl/nl/demontage/personenautos/kia+niro+1-6-4x4-hybride/o/906695 Quote
Brat Pit Posted March 30, 2018 Posted March 30, 2018 Dat zou je kunnen doen. Aan de andere kant, het blijkt in de praktijk best lastig te zijn om überhaupt aan deiren te komen. Ook bij een Europese auto heb ik daar een keer maanden op moeten wachten. Quote
gvdijk23 Posted March 30, 2018 Posted March 30, 2018 Ik heb eind vorig jaar schade aan de linker zijkant gehad (vrachtwagen wilde op mijn rijstrook rijden ), dus ik heb twee nieuwe deuren gekregen. Deuren waren voorradig en dus geen wachttijd of iets dergelijks! Quote
Brat Pit Posted March 30, 2018 Posted March 30, 2018 Uit een andere post van topicstarter maakte ik op dat hij een Picanto heeft. Wellicht dat deiren van dat type wat langer op zich laten wachten. Quote
pir Posted March 30, 2018 Author Posted March 30, 2018 ja, erg grappig hoor. de picanto voor een rio ingeruild en die weer voor een niro. deuren of deiren, het is me allemaal om het even. maar geen van beide hier te verkrijgen. Quote
pir Posted April 1, 2018 Author Posted April 1, 2018 Mijn kia garage heeft die mogelijkheid niet genoemd, maar ik ga het vragen. Op 31/03/2018 om 06:43 zei Doe-die-Niro-hiero: Sorry, dat wisten we niet. We hadden even gekeken welke berichten je nog meer geschreven had, en op 10 maart schreef je dat je een Picanto had. Het viel me nu pas op dat dit al in 2014 was. Omdat je niet in de avatar hebt geplaatst welke auto je op dit moment hebt, krijgt men dit soort verwarring. Het is verstandig om je avatar even bij te werken. Wat betreft de deuren, er zijn onbeschadigde tweede hands deuren beschikbaar. Is dat geen serieuze optie? Quote
Recommended Posts