NiroFrits Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 Ik heb de Navigatiehandleiding van de Niro gescand naar PDF. Beter dan de bijgeleverde dikke handleiding in 17 talen welke amper in het handschoenenkastje past. Beter had men naar Meneer Ikea kunnen kijken welke verschillende handleidingen uitgeeft zodat je de rest kan weggooien. Alleen het bestand is 13,8 Mb groot, wie weet hoe je dit hier kan plaatsen. (max is 1 Mb.) Quote
gjcvro Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 Handleiding staat toch ook gewoon op mijnkia? Quote
NiroFrits Posted April 21, 2018 Author Posted April 21, 2018 Sorry, maar ik had mijnkia nog niet geactiveerd. Maar zie het nu ook, bedankt. Quote
PeterD Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 47 minuten geleden zei NiroFrits: ................... Beter had men naar Meneer Ikea kunnen kijken welke verschillende handleidingen uitgeeft zodat je de rest kan weggooien............ Ik heb het nederlandstalige deel er uit gesneden en de rest weggegooid. Quote
NiroFrits Posted April 21, 2018 Author Posted April 21, 2018 ja, precies wat ik ook heb gedaan. Quote
gjcvro Posted April 22, 2018 Posted April 22, 2018 Ik heb het boekwerk achterin bij/boven het reservewiel gedumpt, daar is plek zat. Quote
juxxe Posted April 22, 2018 Posted April 22, 2018 Op mijnkia staat de handleiding van de navigatie ook ter download. Ik wordt nog steeds geen wijs uit het hele navigatie verhaal met Android.... Maar ik heb een Duits geregistreerde Kia optima en kan geen gebruik maken van de ' mijn kia' app. Iemand hiervoor een oplossing?Verstuurd vanaf mijn GM 6 d met Tapatalk Quote
gjcvro Posted April 22, 2018 Posted April 22, 2018 Navigatie met android zal ook niet in de kia handleiding staan, hooguit hoe je android car activeert, daarna zal je op de app van android verder moeten kijken. Quote
juxxe Posted April 22, 2018 Posted April 22, 2018 Navigatie met android zal ook niet in de kia handleiding staan, hooguit hoe je android car activeert, daarna zal je op de app van android verder moeten kijken.Het heeft kortstondig gewerkt. Zodra ik nu wil connecten, verbreekt de gsm de verbinding ( volgens auto display)Verstuurd vanaf mijn GM 6 d met Tapatalk Quote
NiroFrits Posted April 22, 2018 Author Posted April 22, 2018 Is er een mogelijkheid om snelheidswaarschuwingen te laten geven. Zat bij mijn Renault met tomtom wel op. Quote
Toonvkr Posted April 22, 2018 Posted April 22, 2018 Als je je telefoon als wifi hotspot instelt, en het navigatie systeem hiermee verbindt, maak je gebruik van de TomTom services. Je krijgt dan waarschuwingen voor snelheidscontroles en er worden meer alternatieve routes aangeboden bij files, aanrijdingen e.d. (doet het toestel zelf ook, maar dan op basis van TMC, als ik me niet vergis.....) Quote
NiroFrits Posted April 24, 2018 Author Posted April 24, 2018 Ik bedoel feitelijk als je de snelheid overschrijd welke de borden aangeven (op het scherm) , dus als je 60 km/h rijd en de borden geven aan 50 km dan kreeg ik in mijn Renault een pieptoon als waarschuwing. Quote
gjcvro Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 Volgens mij knippert het snelheidsbord dan op je scherm Quote
Specialmade Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 31 minuten geleden zei gjcvro: Volgens mij knippert het snelheidsbord dan op je scherm Alleen bij snelheidscontrole c.q. flitser knippert het snelheidssymbool. Quote
Brat Pit Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 Bord knippert ook bij traject controle. Betreffende Android: daar zijn wat verschillende versies van in omloop. Niet alle versies van Android ondersteunen Android auto. Is je Android versie te oud of te nieuw: pech. Heb je wel de correcte versie dan moet je de software buitenom de store downloaden op je telefoon om het werkend te krijgen. Wat dat betreft is apple met CarPlay wat universeler. Echter, heb je android eenmaal aan de praat dan werkte het als een tierelier. Quote
LGM Posted April 26, 2018 Posted April 26, 2018 Ik heb nu 10 dagen een Niro van september 2017. Ik heb de navigatieapparatuur de praat maar heb geen verkeersinformatie. Ben verbonden voor de deur met mijn huiswifi en onderweg met de iPhone ( hotspot) ik heb wel Weer en flitspalen. En ja ik heb ook een route ingesteld waarvan ik zeker ben dat er file’ staan of oponthoud . weet iemand hoe ik dit moet oplossen. Kia geeft nl. Geen antwoord of weet het gewoon niet. Quote
gjcvro Posted April 26, 2018 Posted April 26, 2018 Als je flitspalen ziet, zou je ook file info moeten kunnen zien. Quote
Recommended Posts