gjcvro Geplaatst 18 Juni, 2018 Geplaatst 18 Juni, 2018 nadrukken was de enige optie, en de deuren waren gewoon open, want ik zag het bij het wegrijden Quote
Kevo Geplaatst 18 Juni, 2018 Geplaatst 18 Juni, 2018 On 6/17/2018 at 9:51 PM, Specialmade said: Als je de achterklepniet goed dicht hebt gekregen even met de schakelaar in de deur je portieren ontgrendelen en je kunt de achterklep weer eenvoudig openen en opnieuw een poging wagen om hem dicht te krijgen. Tsja, dan schiet dat keyless entry z'n doel volledig voorbij. Gewoon een harde mep op geven. Volledig keyless... Quote
JohanKup Geplaatst 25 Januari, 2019 Geplaatst 25 Januari, 2019 Bij mijn Niro, 35.000 km en pas aangeschaft, gaat de kofferklep heel traag open, blijft soms halverwege hangen, vooral bij wat kouder weer. Herkent iemand dit? Garage heeft het systeem gesmeerd maar nauwelijks verschil. Quote
HenkM Geplaatst 26 Januari, 2019 Geplaatst 26 Januari, 2019 Ja, herkenbaar. Heb zelf ook al e.e.a. gesmeerd maar merk niet veel. Weet niet of de demping hydraulisch is maar zo ja dan wel verklaarbaar. Koude olie is nu eenmaal dikker. Quote
dropje Geplaatst 27 Januari, 2019 Geplaatst 27 Januari, 2019 Bij ons is hij ook niet al te vlot. Nu zijn wij niet al te groot dus wij schuiven er wel onderdoor, mijn zwager stootte echter bijna zijn hersens tegen de klep Quote
Murcielaygo Geplaatst 27 Januari, 2019 Geplaatst 27 Januari, 2019 Kouder weer; mijn Picanto heeft daar ook last van.Pure natuurkunde; lagere temperatuur = dikkere olie EN mijnder druk op het gas, dus wil de gasveer niet zo graag naar buiten... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.