Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Achterbak / kofferbak deur

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
On 6/17/2018 at 9:51 PM, Specialmade said:

Als je de achterklepniet goed dicht hebt gekregen even met de schakelaar in de deur je portieren ontgrendelen en je kunt de achterklep weer eenvoudig openen en opnieuw een poging wagen om hem dicht te krijgen.  :-) 

Tsja, dan schiet dat keyless entry z'n doel volledig voorbij. Gewoon een harde mep op geven. Volledig keyless...

• 7 maanden later...
Geplaatst

Bij mijn Niro, 35.000 km en pas aangeschaft, gaat de kofferklep heel traag open, blijft soms halverwege hangen, vooral bij wat kouder weer. Herkent iemand dit? Garage heeft het systeem gesmeerd maar nauwelijks verschil.

Geplaatst

Ja, herkenbaar. Heb zelf ook al e.e.a. gesmeerd maar merk niet veel. Weet niet of de demping hydraulisch is maar zo ja dan wel verklaarbaar. Koude olie is nu eenmaal dikker.

Geplaatst

Bij ons is hij ook niet al te vlot. Nu zijn wij niet al te groot dus wij schuiven er wel onderdoor, mijn zwager stootte echter bijna zijn hersens tegen de klep

Geplaatst

Kouder weer; mijn Picanto heeft daar ook last van.

Pure natuurkunde; lagere temperatuur = dikkere olie EN mijnder druk op het gas, dus wil de gasveer niet zo graag naar buiten...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...