papahkilo Geplaatst 23 September, 2018 Geplaatst 23 September, 2018 Voor mijn Venga ben ik op zoek naar velgen met winterbanden. Lastige bijkomstigheid is dat verschillende sites een verschillende standaard ET-waarde noemen variërend van 40 tot 48. Ik heb begrepen dat een afwijking van 5 acceptabel is. Dit leidt bij mij tot een aantal vragen: Wat is de juiste ET-waarde? Zijn er voor de verschillende groottes van de velgen (15, 16 of 17") verschillende ET-waardes nodig? Quote
Vengatje12 Geplaatst 8 December, 2018 Geplaatst 8 December, 2018 (aangepast) Op 23-9-2018 om 22:57, papahkilo zei: Voor mijn Venga ben ik op zoek naar velgen met winterbanden. Lastige bijkomstigheid is dat verschillende sites een verschillende standaard ET-waarde noemen variërend van 40 tot 48. Ik heb begrepen dat een afwijking van 5 acceptabel is. Dit leidt bij mij tot een aantal vragen: Wat is de juiste ET-waarde? Zijn er voor de verschillende groottes van de velgen (15, 16 of 17") verschillende ET-waardes nodig? Alles over banden en velgen kun je vinden op de site: http://www.bandengeens.be 8 December, 2018 aangepast door Vengatje12 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.