Peet de Jong Geplaatst 9 Oktober, 2018 Geplaatst 9 Oktober, 2018 hallo wilde mezelf even voorstellen, mijn naam is Peter de Jong en we hebben vandaag een nieuw Kia Niro besteld, die zal waarschijnlijk begin november geleverd worden. Lijkt me leuk om in de toekomst onze ervaringen te delen met jullie, als we hem hebben zal ik zeker wel meer berichten, onder tussen lees ik gezellig mee naar jullie ervaringen. Met vriendelijke groet Peter de Jong Quote
Specialmade Geplaatst 10 Oktober, 2018 Geplaatst 10 Oktober, 2018 12 uren geleden, Marijke de Jong zei: hallo wilde mezelf even voorstellen, mijn naam is Peter de Jong en we hebben vandaag een nieuw Kia Niro besteld, die zal waarschijnlijk begin november geleverd worden. Lijkt me leuk om in de toekomst onze ervaringen te delen met jullie, als we hem hebben zal ik zeker wel meer berichten, onder tussen lees ik gezellig mee naar jullie ervaringen. Met vriendelijke groet Peter de Jong Welkom op dit forum en alvast veel leesplezier. Hier is voldoende te vinden over de Niro. Nog even geduld en het genieten kan beginnen. Quote
Peet de Jong Geplaatst 14 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 14 Oktober, 2018 Dank je groeten terug Quote
Peet de Jong Geplaatst 30 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 30 Oktober, 2018 Volgende week dinsdag 6 november wordt onze Niro geleverd, spannend. W e houiden jullie op de vlakte eh hoogte Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.