Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil komende week ook alvast mij bestelling opgeven voor de e-niro maar twijfel nog welke kleur.

Heb nu een zwarte Cees sw. 

Op internet zie je veel plaatjes van de een grijze variant maar kan niet achterhalen welke kleur grijs het is.

Weetviemand hier welke kleur dit is?

IMG_20190112_094048.jpg

IMG_20190112_094034.jpg

Geplaatst

Helemaal mee eens; ik dacht even dat er (naast wit en rood) alleen varianten van zwart waren. Bleken dat later zwart, donkerblauw, antraciet en grijs te zien (met mooie verkoopnamen). Pas in het echt (bij goed licht) zie je hoe het echt is. De donkerblauwe (Gravity Blue?) lijkt 's avonds wel zwart: mooi! Dat is hem dan ook geworden.

• 2 weken later...
Geplaatst

Tja, zo waren wij de kleur aan het uitzoeken en zei mijn vrouw: “de blauwe?” Daarop zei de dealer dat we daarin net de proefrit hadden gemaakt. We keken elkaar aan en dachten allebei dat die zwart of antraciet was.
En zo werd het rood, de enige echte kleur.

• 6 maanden later...
Geplaatst

Ga over een paar dagen bestellen maar twijfel ook nog steeds over de kleur. We waren er vrij zeker van dat het de nieuwe kleur horizon blue moet gaan worden, totdat we afgelopen week in een showroom een Niro zagen in steel grey. Toch ook heel mooi. Aan de andere kant, het is voornamelijk zwart en grijs wat je op de weg ziet. Redelijk saai!

Geplaatst

Ik zelf zou persoonlijk voor Gravity Blue of Steel Grey gaan. Kleuren die niet gelijk laten zien dat het tijd is voor de wasstraat :P

Geplaatst

of je gaat voor ROOD. De enige echte kleur, en ook daarop zie je het vuil gelukkig niet zo snel. Als je daarvoor kiest, vraag dan voor de zekerheid wel ff of dit de levertijd beïnvloed, hoewel ik denk dat dit nu niet meer zo is...

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...