pdakkerman Geplaatst 12 Januari, 2019 Geplaatst 12 Januari, 2019 Ik wil komende week ook alvast mij bestelling opgeven voor de e-niro maar twijfel nog welke kleur. Heb nu een zwarte Cees sw. Op internet zie je veel plaatjes van de een grijze variant maar kan niet achterhalen welke kleur grijs het is. Weetviemand hier welke kleur dit is? Quote
Case Geplaatst 12 Januari, 2019 Geplaatst 12 Januari, 2019 Waarschijnlijk is het Platinum Graphite. Heb je al gekeken op: https://www.kia.com/nl/modellen/e-niro/ontdekken/ Hier kun je bij de 360° weergave ook de kleur kiezen. Quote
pdakkerman Geplaatst 12 Januari, 2019 Topic Starter Geplaatst 12 Januari, 2019 Heeft iemand een echte foto van Moss Gray. Ik twijfel of het Moss Grey is of platinum graphite Quote
Sigmasailor Geplaatst 13 Januari, 2019 Geplaatst 13 Januari, 2019 Ook geen idee, kleuren op een beeldscherm zijn anders dan die van folders en ook hoe het er in het ‘echt’ uit ziet. Quote
gjcvro Geplaatst 13 Januari, 2019 Geplaatst 13 Januari, 2019 mijn ervaring (en vooral met de niro) is dat de kleuren in de folder tot wel 2 tinten donkerder zijn in het echt. Je moet echt naar de showroom toe om de kleur te zien Quote
Sigmasailor Geplaatst 13 Januari, 2019 Geplaatst 13 Januari, 2019 Helemaal mee eens; ik dacht even dat er (naast wit en rood) alleen varianten van zwart waren. Bleken dat later zwart, donkerblauw, antraciet en grijs te zien (met mooie verkoopnamen). Pas in het echt (bij goed licht) zie je hoe het echt is. De donkerblauwe (Gravity Blue?) lijkt 's avonds wel zwart: mooi! Dat is hem dan ook geworden. Quote
Hippe lip Geplaatst 22 Januari, 2019 Geplaatst 22 Januari, 2019 Tja, zo waren wij de kleur aan het uitzoeken en zei mijn vrouw: “de blauwe?” Daarop zei de dealer dat we daarin net de proefrit hadden gemaakt. We keken elkaar aan en dachten allebei dat die zwart of antraciet was. En zo werd het rood, de enige echte kleur. Quote
Maximiliaan71 Geplaatst 25 Juli, 2019 Geplaatst 25 Juli, 2019 Ga over een paar dagen bestellen maar twijfel ook nog steeds over de kleur. We waren er vrij zeker van dat het de nieuwe kleur horizon blue moet gaan worden, totdat we afgelopen week in een showroom een Niro zagen in steel grey. Toch ook heel mooi. Aan de andere kant, het is voornamelijk zwart en grijs wat je op de weg ziet. Redelijk saai! Quote
Moo Geplaatst 25 Juli, 2019 Geplaatst 25 Juli, 2019 Ik zelf zou persoonlijk voor Gravity Blue of Steel Grey gaan. Kleuren die niet gelijk laten zien dat het tijd is voor de wasstraat Quote
Hippe lip Geplaatst 25 Juli, 2019 Geplaatst 25 Juli, 2019 of je gaat voor ROOD. De enige echte kleur, en ook daarop zie je het vuil gelukkig niet zo snel. Als je daarvoor kiest, vraag dan voor de zekerheid wel ff of dit de levertijd beïnvloed, hoewel ik denk dat dit nu niet meer zo is... 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.