Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Gsm is toch niet stom, daar is het forum voor, gewoon vragen. Maar het spraakgebeuren is uiteraard wel vreemd, maar werkt dat wel in jouw versie? Ik kan mij niet herinneren of ik het in die versie ook had of ooit heb gebruikt. In mijn huidige versie (Niro Gen2 2023) zit het wel en werkt het over het algemeen prima. Ik druk heel kort op het spraak knopje, dat bij de nieuwe versie rechts boven zit en bij de vorige versie links boven. Dus niet de groene knop voor de telefonie gebruiken!

• 5 maanden later...
Geplaatst

Wat is de laatste navigatie versie voor de MY18 van een Niro HEV ?
Dit is die van mij

my18.jpg

Geplaatst

Je hebt nu de versie die eindigt op 230911, dat is dus die van 11 september 2023. Dat is de versie voor de navigatie met het kleine scherm, want vanaf 2019 kwam de Gen5Wide versie, die een stuk groter scherm heeft en geavanceerder is. 

Overigens kan voor dit soort vragen een beetje zelfredzaamheid geen kwaad hoor. Google is je vriend en had je naar deze site gebracht:

https://update.kia.com/EU/NL/Main

Geplaatst

Bedankt voor je reactie maar een simpel antwoord (ja of nee) was sneller geweest.
Ik weet hoe te updaten maar ben een paar maanden uit de roulatie geweest en was gewoon benieuwd of er inmiddels een nieuwe versie was uitgebracht.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...