Gast Norbert de Rooy Geplaatst 3 Februari, 2019 Geplaatst 3 Februari, 2019 Ik zit erover te denken om stuur bediening in te bouwen, maar dan alleen voor de telefoon, is dat iets wat makkelijk kan, zit de intelligentie al in de auto en mist alleen de verbinding naar de gebruiker of is het een veel grotere klus? Als het een grotere klus is heeft iemand een idee wat het ongeveer zou kosten bij de dealer? Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 Februari, 2019 Geplaatst 4 Februari, 2019 Als je radio hier niet op voorbereid is heb je niks aan de knoppen.Je mist dan bovendien ook de microfoon... Quote
Gast Norbert de Rooy Geplaatst 5 Februari, 2019 Geplaatst 5 Februari, 2019 @oude picanto 2011. @Murcielaygo Ik wil mijn mobiel bedienen, ben niet heel geinteresseert in de radio. :D Quote
Murcielaygo Geplaatst 5 Februari, 2019 Geplaatst 5 Februari, 2019 Ik wil mijn mobiel bedienenMaar dat loopt VIA de radio.Geen geschikte radio = geen bediening.En dan nog is de bediening beperkt; bellen via de radio loopt prima, mits je door hebt hoe de voicecontrol werkt, maar bedienen van muziek via A2DP kun je vergeten.Dat kunnen naar mijn weten de radio's van de Picanto FE (facelift) wel, maar ik weet niet of die passen in een 2011.Was daar zelf mee bezig, maar toen ging de koelkast stuk en die was belangrijker, dus nooit gekocht/geprobeerd. Quote
Gast Norbert de Rooy Geplaatst 5 Februari, 2019 Geplaatst 5 Februari, 2019 Ah da's jammer... Een parrot vind ik namelijk zo lelijk. Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Februari, 2019 Geplaatst 6 Februari, 2019 Dat ben ik helemaal met je eens.Daarom had ik in mijn vorige auto een Bury CC9060 Smart. Iets duurder dan een Parrot, maar mooier, fijnere bediening en echt geweldig goede stembediening.Met multipoint kon ik 2 telefoons tegelijk koppelen en A2DP kon ik naar de AUX-in van mijn radio sturen, echt fijn... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.