Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedenavond ik ben de trotse bezitter van een KIA Niro executive, alles bevalt prima maar ik zoek dakdragers.

Welke adviseren jullie? ik zie aftermarket van €99 tot €269 voor originele

mvg Eric

Geplaatst

Er zijn verschillende dakdragers te koop op Internet, maar ik heb een slechte ervaring met een set dakdragers met betrekking tot fluiten (wind). Daar wordt je echt gek van als je naar Zuid-Frankrijk rijdt. Denk dat het te maken heeft met de stroomlijn van de "bevestigingspoten". Daarom lijkt het me het beste om een set van een leverancier of dealer te (laten) monteren met de afspraak dat je ze kan teruggeven als je last hebt van fluiten. Het beste om dan direct te testen, eventueel met je dakkoffer. Heb je dan last van fluiten, geef dan de dragers terug en probeer andere. Ik ben er mee gestopt en heb de onderbak uit de kofferbak gehaald voor iets meer bagageruimte....

Ik weet niet of de "originele" (van de Kia dealer) dakdragers ook echt origineel Kia (of Hyunday) zijn. Dat is niet zeker gezien het debakel met de in eerste instantie door Kia Nederland geleverde wiebeltrekhaken (die van GDW bleken te zijn en niet de Mobis trekhaken van Kia/Hyunday).

Geplaatst

Thanks, dat fluiten wil ik idd niet. Na onze lekke band afgelopen zomer en de “no Europe service” van Mazda in Italië gaan wij niet zonder reserve band. De slechte, zeg maar geen service, van Mazda heeft mij besloten om de overigens zeer goed rijdende Mazda 6 station 2.0 CITD, te verkopen/ inruilen en voor de KIA Niro te gaan, oa ivm het reservewiel.

dus een  dakkoffer heb ik al alleen geen dakdragers, ik ga wel bij de KIA langs, ik neem aan dat ze die hebben liggen.

bedankt Eric 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...