Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring wat betreft de maximale te halen snelheid. Fabrieksopgave zegt 167 km/h maar van het weekend in de sport stand trok hij door naar 182 km/h en zakte vervolgens naar 179 km/h :-)

Geplaatst

gemeten op de teller of met GPS? daar zit nogal verschil tussen denk ik. (104 op teller is 100 op GPS) Ik heb hem nog niet verder dan 150 doorgetrokken. Ben niet zo'n scheurder.

Geplaatst
20 minuten geleden, Veefer zei:

gemeten op de teller of met GPS? daar zit nogal verschil tussen denk ik. (104 op teller is 100 op GPS) Ik heb hem nog niet verder dan 150 doorgetrokken. Ben niet zo'n scheurder.

De teller gaf het aan. Ben ook niet zo een hardrijder maar had de ruimte dus dacht even uitproberen.

• Confused 1
Geplaatst (aangepast)

ik heb het 1 x geprobeerd en dit was in de eco mode. Op de teller ging het 180 km/u. Er zit bij de e-Niro blijkbaar een flink verschil in werkelijke snelheid en aangegeven snelheid op je dashboard. Fabrieksopgave zegt 167, mijn dashboard las 180. Volgens mij maakt het nie tuit of je in eco, normal of sport mode zit, hij gaat tot 180. alleen in de eco+ mode ga je volgens mij niet harder dan 90, om je range zo ver mogelijk te rekken. Zo werkt dan ook je airco etc niet volgens mij.

Deze poging was trouwens in een woonwijk. Zal het volgende keer op de snelweg proberen, dan kan ik iets langer de 180 aantikken zodat ik het kan checken met de GPS. :P 

aangepast door Geronimo81

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...