mannekkepis Geplaatst 9 Mei, 2019 Geplaatst 9 Mei, 2019 Hallo met Martin een vraagje over picanto uit 2007. De verlichting in de schakelaars van mist/voor en achter en achterruitverwarming doen het niet nu heb ik na veel zoeken een paar led-lampen t3 besteld maar die passen niet krijgt zo niet aangedraaid.Deze heb ik besteld iemand een goede link waar ik de juiste kan bestellen Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 Mei, 2019 Geplaatst 9 Mei, 2019 Weet je zeker dat je T3 nodig hebt?Er zijn in die bouwvorm namelijk best veel varianten die op elkaar lijken, maar net anders genoeg zijn om niet (goed) te passen...Heb je een foto van de oude? Quote
mannekkepis Geplaatst 9 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 9 Mei, 2019 Deze komt er uit dacht dat ik hier gelezen had dat het een t3 was Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 Mei, 2019 Geplaatst 9 Mei, 2019 Sorry, die foto's zijn zo donker dat ik daar niks aan kan zien.Heb je geen fatsoenlijke automaterialenzaak in de buurt? Dan kun je daar vergelijken en evt. kopen.Desnoods neem je de schakelaar mee; kun je meteen passen... Quote
mannekkepis Geplaatst 10 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 10 Mei, 2019 Ben bij 2 automateriaal zaken geweest maar helaas die hebben het ook niet Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Mei, 2019 Geplaatst 10 Mei, 2019 Dat is balen.Waar zit je ergens in de buurt? Op basis van de foto's schat ik namelijk dat het evt. ook mogelijk is in de bestaande houdertjes LEDs te plaatsen. Misschien zelfs de LEDs van de nieuw gekochte... Quote
mannekkepis Geplaatst 11 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2019 Ik woon in Leerdam dat heb ik nog niet geprobeerd ga effe kijken of dat lukt Quote
mannekkepis Geplaatst 12 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 12 Mei, 2019 Jammer krijgt dat niet voor elkaar draadjes zijn veel dikker Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Mei, 2019 Geplaatst 12 Mei, 2019 Da's jammer.Dan houden mijn ideeën ook even op... Quote
mannekkepis Geplaatst 13 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 13 Mei, 2019 oké dank je voor het meedenken misschien krijg ik van iemand anders nog een tip want ik vermoedt dat ik niet de enigen ben mvg Martin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.