Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Heeft iemand enig idee bij welke uitvoering je deze 'rails' kunt krijgen? Of is het een accessoire?

1.jpg

aangepast door LC88
Geplaatst

Dit is alleen bij gt versie begreep ik.

Dus voor de mindere zoals wij gewoon een spanbandje gebruiken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Op 9-5-2019 om 17:53, Vibravis zei:

Dit is alleen bij gt versie begreep ik.

Dus voor de mindere zoals wij gewoon een spanbandje gebruiken emoji23.png

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Schandalig! Dan gaan we inderdaad maar over op de ouderwetse spanband of het creatief indelen van de kofferbakruimte

Geplaatst

Volgens mij hier helemaal niet leverbaar via de officiële Kia dealers omdat men andere opties gekozen heeft als “uitvoering” versie.

Geplaatst

Zou ik zo niet weten , wel zie ik in Duitsland de GT line uitvoering met de bekleding ( grijs en lichtgrijs ) van de “oude” CEED , de stoelen en de bekleding in de Proceed geleverd in Nederland vind ik mooier .

Geplaatst
20 uur geleden, Wero zei:

Alleen voor de GT plusline en GT 

Ik heb de GT Plusline, maar heb dat niet gezien toen ik ging proefrijden :no:

Geplaatst
1 uur terug, Poekoek zei:

Dit zie ik wel op de Duitse Proceeds, maar helemaal niet op Nederlandse. Ik denk dus een verschil tussen landen.

Die Duitsers hebben ook altijd geluk..

• 5 maanden later...
Geplaatst

Iemand deze bagagerails (of alternatief) al ergens gespot? Je zou toch zeggen dat dit ergens als accessoire te krijgen moet zijn.

Geplaatst

In Nederland wordt inderdaad Proceed helaas zonder rails uitgeleverd, in Duitsland krijg je deze er wel standaard bij.

Geplaatst

Hoe zitten die rails vast? Is dat een kliksysteem oid? Oftewel zou dit systeem in elke Proceed overgezet kunnen worden?

• 5 weken later...
Geplaatst

Duitse proceed rijder hier, ik heb inderdaad de rails erbij. Was ook geen aparte optie naar mijn weten, kan echter wel. Ik heb 1.4 full option.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...