freyr Geplaatst 20 Juni, 2019 Geplaatst 20 Juni, 2019 Zou de gps defect zijn? En waar kan ik die vinden. Onder dakantenne misschien? Bij de dealer de laatste update geplaatst in mei j.l. Quote
xtra40 Geplaatst 20 Juni, 2019 Geplaatst 20 Juni, 2019 ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste forum deel en de gps antenne zit geintegreerd in je dak antenne misschien is daar wat mee aan de hand kun je controleren door te testen hoeveel satellieten hij vind Quote
Johnnie Geplaatst 21 Juni, 2019 Geplaatst 21 Juni, 2019 (aangepast) Ik heb hetzelfde gehad. Gps antenne is dan kapot. Er zit allemaal roest binnenin. Nieuwe antenne kost bij Kia € 225,-- excl. één uur arbeid. Dus in totaal meer dan € 300,--. Garantie zit er wel op maar zal in dit geval wel verlopen zijn. Ik heb zelf een complete haaienvin antenne erop gezet. Kosten € 30,--. Ontvangst ook nog tien keer beter. Je kunt ook kijken of alleen de Gps antenne te vervangen is, maar dan moet je wel de juiste kunnen vinden. Bij Conrad zijn ze los te koop voor enkele euro,s. Op You Tube kun je zien hoe je een en ander kunt loshalen en weer monteren. Succes. 21 Juni, 2019 aangepast door Johnnie Quote
freyr Geplaatst 5 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 5 Augustus, 2019 hi, johnnie, nog een vraag over het vervangen vande haaievin op het dak. Is hij demontabel van de bovenkant? Van binnenuit lijkt mij eigenlijk niet. En vwb de antenne zelf verwacht ik niets. Alvast hartelijk dank. Quote
Johnnie Geplaatst 5 Augustus, 2019 Geplaatst 5 Augustus, 2019 Van binnenuit, anders kan niet. Even kijken op You Tube naar de juiste montage. Staan heel veel filmpjes op. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.