jay-are Geplaatst 28 Juni, 2019 Geplaatst 28 Juni, 2019 Ik heb een probleem met mijn hoofdsteun. Ik ben bijna 2 meter lang en de steun kan voor mij niet hoog genoeg. De onderkant van de hoofdsteun drukt zelfs vervelend op de bovenkant van mijn rug, waardoor ik niet lekker zit. Zijn er hoofdsteunen te koop die een stuk hoger ingesteld kunnen worden? Ik kan er amper iets over vinden. Hebben jullie ideeën? Quote
tijdjes123 Geplaatst 28 Juni, 2019 Geplaatst 28 Juni, 2019 Heb je dit niet gemerkt tijdens je proefrit dan? Quote
jay-are Geplaatst 28 Juni, 2019 Topic Starter Geplaatst 28 Juni, 2019 Heb er niet zo opgelet. Ik had vooral met spoed een auto nodig en deze voldeed. Ik rij er ook wel bijna anderhalf jaar mee, maar begin er nu ook last van te krijgen. Vandaar. Quote
LC88 Geplaatst 28 Juni, 2019 Geplaatst 28 Juni, 2019 (aangepast) Kun je hem er niet af halen? dat lost het probleem natuurlijk niet op, maar heb je geen last meer van dat gepor in je rug. Kwam dit tegen, wie weet is dat voor jou een oplossing? Klik! nog een 2e gevonden: Klik mij! 28 Juni, 2019 aangepast door LC88 1 Quote
Joey-Rio Geplaatst 29 Juni, 2019 Geplaatst 29 Juni, 2019 Eruit halen en dan aangereden worden zal je nek helemaal niet leuk vinden en volgens mij mag dat ook nog niet eens. Quote
jay-are Geplaatst 1 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 Juli, 2019 Hij blijft hoe dan ook erin uiteraard. LC88, bedankt voor de tip. Ik zal er naar kijken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.