Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi, gisteren een SP4 van 2016 GTLine gekocht. Ik zag dat er onder in de kofferbak een schuimrubber met een reparatie setje lag.

Dat lijkt me niets, en zou ik liever een kompleet wiel en een krik meenemen.

Maar wat is mogelijk, wat past in de reservewielruimte?

Een komplete (stalen) wiel of een thuiskomer.

Zijn er conversie sets op de markt, of is er iets passends op de autodemontage markt (van andere generaties SP bv)

Ik denk dat iemand zich daar vast wel mee bezig gehouden heeft gezien de nefatieve reakties op de reparatieset.

Geplaatst

bij mij lag en ligt er nog altijd een thuiskomer in maar als de kofferbodem op de hoogste stand ligt kan er zeker een volwaardig wiel in

Geplaatst

Oké, als ik ga voor het volwaardig wiel is er dan een oplossing met vakken oid om de krik en de tools op te bergen?

Geplaatst

Ik zag zoiets voor de tucson. Een ronde vakken verdeler van schuim om de velg holte te vullen, en 3 losse langwerpige schuimdelen voor krik etc.
Helaas niet voor de SP4.

• 2 weken later...
Geplaatst

was toevallig vorige week bij dealer voor een reservewiel set (band, krik, sleutel ed). prijs 450 euro.

Dat vind ik echt te duur dus ik zoek naar een andere optie. Had al eens een request gezet op onderdelenzoeker voor een 2e hands wiel maar kreeg een antwoord terug van 350 euro. Vind ik ook te duur voor een 2e hands wiel.

Iemand andere ideeen?

• 2 jaar later...
Geplaatst
Op 22-8-2019 om 13:56, zei karkonoski:

was toevallig vorige week bij dealer voor een reservewiel set (band, krik, sleutel ed). prijs 450 euro.

Dat vind ik echt te duur dus ik zoek naar een andere optie. Had al eens een request gezet op onderdelenzoeker voor een 2e hands wiel maar kreeg een antwoord terug van 350 euro. Vind ik ook te duur voor een 2e hands wiel.

Iemand andere ideeen?

Marktplaats hier heb ik er voorbij zien komen voor €60 met band.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...