Guest P89273 Posted May 5, 2018 Posted May 5, 2018 Ik heb gisteren een mooie Ceed gekocht uit 2013. Zoals tegenwoordig gewoon, zit er geen reservewiel in, maar zo'n setje. Zodra ik de auto heb, wil ik er zo snel mogelijk een reservewiel in doen, maar het liefst wel een echt wiel ipv een thuiskomertje. Nu twijfel ik een beetje of dat uberhaupt wel gaat passen. Wat zijn jullie ervaringen? Het kuipje leek een beetje ondiep. Hebben jullie ook een idee waar ik zo'n krikset kan halen? Past een krik van een Ceed 1 bijvoorbeeld ook op de Ceed 2? Quote
Johnnie Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Ja hoor alles past erin, maar de plaat met vakjes moet eruit. Quote
Guest P89273 Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 @Rox - Dit is mijn eerste Kia. Ik weet niet of die altijd dezelfde krikken hanteren. Bij veel andere merken is er nogal wat variatie. Ook binnen het merk. @Johnnie - Ah dat is wel jammer. Met enkel een thuiskomer kunnen de vakjes wel blijven zitten? Quote
Johnnie Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 Heb geen idee of met een thuiskomer de vakjes kunnen blijven zitten. Heb gelijk een echt wiel/band gekocht. Dan maar geen vakjes. Quote
Kiavictor Posted May 14, 2018 Posted May 14, 2018 (edited) Ik heb een SEE'D 2 SW van 2017. Heb op een sloperij een thuiskomer gekocht; compleet met gereedschapsset en krik. Deze past zó, dat de ondiepe bakken -direct onder de vloer- kunnen blijven zitten. Victor. Edited May 14, 2018 by Kiavictor 1 Quote
Recommended Posts