Gast jvanberkel Geplaatst 26 September, 2019 Geplaatst 26 September, 2019 Klein vraagje; ik heb nu een chinees navigatie in de kia rio 2011 zitten, prima apparaat. Nu kom ik op marktplaats het originele kia rio navigatiesysteem tegen. Is de audiokwaliteit beter dan die uit china en de moeite waard om voor 150€ te kopen? Of is alles zwaar verouderd? Quote
xtra40 Geplaatst 26 September, 2019 Geplaatst 26 September, 2019 Let even op dat de stekkers achter in de originele navigatie ander zijn dan die je er nu in hebt zitten ook als de antenne aansluitingen enz enz Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Gast jvanberkel Geplaatst 26 September, 2019 Geplaatst 26 September, 2019 28 minuten geleden, xtra40 zei: Let even op dat de stekkers achter in de originele navigatie ander zijn dan die je er nu in hebt zitten ook als de antenne aansluitingen enz enz Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Oke dank, heb je ook antwoorden op de rest? Quote
xtra40 Geplaatst 26 September, 2019 Geplaatst 26 September, 2019 Het originele systeem is ook al wel wat ouder en niet aanpasbaar audio kwalitijd is wel aardig maar niks beter dan de Chinese variant Quote
Gast jvanberkel Geplaatst 26 September, 2019 Geplaatst 26 September, 2019 4 uur geleden, xtra40 zei: Het originele systeem is ook al wel wat ouder en niet aanpasbaar audio kwalitijd is wel aardig maar niks beter dan de Chinese variant top! dank je wel, ik ga het niet doen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.