Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedenavond,

Kan iemand aangeven of de interieur verlichting in de executive 2020 uitvoering blijft branden? Zie interieur verlichting en ambient lighting als standaard optie en vroeg me af of deze verlichting (standaard) kan blijven branden in kleur naar keuze.

Alvast bedankt voor reactie.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst

De ambient lighting (led strips links en rechts in het dashboard) blijft branden in de ingestelde kleur zolang de buitenverlichting aan is.   

De interieurverlichting is gewoon witte led verlichting die autom. aan en uit gaat met het openen en sluiten vd deur(en)

Geplaatst
De ambient lighting (led strips links en rechts in het dashboard) blijft branden in de ingestelde kleur zolang de buitenverlichting aan is.   
De interieurverlichting is gewoon witte led verlichting die autom. aan en uit gaat met het openen en sluiten vd deur(en)

Dank.

• 6 maanden later...
Geplaatst
Op 1-10-2019 om 20:37, Ozzie zei:

Dank.

Zit er links ook kleur? ik zie bij mij alleen rechts een trieste kleur (en vind het vergeleken met mercedes best zielig dat ze het zo durven te noemen) Zelfs mijn seat leon st fr had 6 jaar geleden nog meer verlichting (wit normaal en rood sport stand) in deuren en noem maar op

Bij de niet EV is filmpje niet van toepassing

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...