sam ronaldd Posted October 22, 2019 Posted October 22, 2019 Ik ben aan het twijfelen of ik voor proceed gt ga of stringer gt 2020. Ik heb juist een review en een video gezien op De Nieuwste Auto's van nieuwe stinger gt 2020 ik vind het veel moeier dan proceed wat is jullie mening: Quote
moto Posted October 22, 2019 Posted October 22, 2019 Ik vind de stinger met afstand veel mooier dan de proceed. Hij is m.i. veel mooier gelijnd. Maar ja, wat is mooi? Quote
ehombie Posted October 23, 2019 Posted October 23, 2019 (edited) Stinger is mooier Maar verder vindt ik het een appel en peer vergelijking qua segment, wegligging, uitrusting en $ Edited October 23, 2019 by ehombie 1 Quote
JaapW Posted October 23, 2019 Posted October 23, 2019 20 uur geleden, sam ronaldd zei: Ik ben aan het twijfelen of ik voor proceed gt ga of stringer gt 2020. Ik heb juist een review en een video gezien op De Nieuwste Auto's van nieuwe stinger gt 2020 ik vind het veel moeier dan proceed wat is jullie mening: Ik had dan voor de Stinger gekozen. Die Proceed zul je vast nog wel vaak genoeg zien op de weg. Als je het mij vraagt wordt die Proceed het meeste door leaserijders gereden. Een Stinger is tenminste nog uniek. De gloednieuwe xCeed is ook heel gaaf! Zeker ook de moeite waard om even naar te kijken! Ik ben van plan om die te gaan bestellen met de zware motor volgend jaar. Quote
Recommended Posts