CJAvHam Geplaatst 30 Januari, 2021 Geplaatst 30 Januari, 2021 Heb je e-mail nodig kan ik hem postenVerzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkProbeer eff de link onder Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Willembreda Geplaatst 4 Februari, 2021 Geplaatst 4 Februari, 2021 Bedabkt voor de reactie. Mijn mail is: whulsbergen@hotmail.com Quote
kia peter Geplaatst 4 Oktober, 2021 Geplaatst 4 Oktober, 2021 Heb de link geprobeerd maar deze is helaas verlopen. kan iemand het bestand opnieuw uploaden en de link plaatsen of toemailen (stuur.je.mail.hier.maar.naar.toe@gmail.com) heb problemen met mijn gaskabel, en wil in werkplaatshandboek even nakijken hoe hij nu hoort te zitten. mvg peter Quote
Steamboy Geplaatst 13 Juni, 2024 Geplaatst 13 Juni, 2024 @CJAvHam, ik heb sinds gisteren een Kia Sportage 2.7 V6 van 2007. Ook ik zou heel graag een kopie van het garage handboek willen hebben. Zou dit nog kunnen ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.