Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De nieuwe Kia e-Soul staat in bestelling en het aftellen begint. Om thuis (3x16A) toch sneller dan 3,7KW te kunnen laden, heb ik gezocht en zie enkele opties.

Zelf denk ik aan de laatste. Heeft iemand al ervaring met deze lader voor de Kia?

Dankjewel.

Geplaatst

Kijk maar op het E-NIRO gedeelte daar staat van alles over het laden

• 2 maanden later...
Geplaatst
Op 9-12-2019 om 14:38, Martin_Anton zei:

De nieuwe Kia e-Soul staat in bestelling en het aftellen begint. Om thuis (3x16A) toch sneller dan 3,7KW te kunnen laden, heb ik gezocht en zie enkele opties.

Zelf denk ik aan de laatste. Heeft iemand al ervaring met deze lader voor de Kia?

Dankjewel.

wat is je hooft aansluiting ? denk 3 x 25 amp toch en wat heb je verder voor verbuikers is  huis ? dnek aan warmte pomp elektr. kookplaat enz ? 

een optie is nl om 1 van de fase te gaan gebruiken voor je auto dan heb je 25 amp dus 230x25 = 5,75 kw te beschikking komt al in de buurt van de max 7,4 kw die je ( ik neem aan 1 fase ) on board lader max kan verwerken . 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...