Jump to content
Sign in to follow this  
dirkbron

Dakdragers sportage '13 op model uit '16

Recommended Posts

Weten jullie of originele dakdragers van een sportage uit 2013 passen op die van n model uit 2016

qua afbeeldingen op de website van KIA zien ze er hetzelfde uit, maar ze hebben wel een ander artikel nummer en prijs.

Ik mis nl. een eindkap/afdekdop van de achterste drager (ik heb n sportage gt uit 2016) 

graag jullie reacties

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By jakole369@kpnmail.nl
      13 polige aansluiting en geen stroom op de fietsendrager. aansluitingen zijn in orde .
      vraag : wat voor nummer is eventueel de zekering naar de 13 polige aansluiting/
    • By JG010
      De Tomato A&P Sportage Conversion Kit is ontworpen om het uiterlijk van de Kia Sportage 2005-2008 drastisch te veranderen. Omvat complete vervanging van de bumpers, grill, zijskirts, uitlaatuiteinden achter, ooglijnen, mistlichten, led-voorbumperverlichting en Tomato A&P embleemset. Vraagprijs: €1250,-

• By Ed Glas
      Hallo, Ik ben voornemens een Kia Niro Hybrid Dinamicline of Executiveline te kopen. De verkoper geeft aan dat het een model is met als bouwjaar 2020 maar zelf denk ik dat het (aan de hand van de foto's die ik zie) het een model 2019 is. Kan iemand mij vertellen of in het 2019 model ook al UVO zit? Ik kan dat namelijk nergens vinden. Alvast bedankt voor de moeite.
    • By René Wimberger
      Beste geinteresseerde,

Zoals de titel verklapt bied ik een ruitenwissermotor voor in de achterklep aan, voor de Kia Rio model 2000-2005.
      Hij is zo goed als nieuw en komt van een sloopbedrijf. Hij is werkend getest.
      Ik dacht hem nodig te hebben voor mijn Kia Rio, maar er blijkt iets aan de hand te zijn met de electra, dus heb ik deze ruiternwissermotor voor niets aan geschaft voor 50 euro.
      Doe en bod en dan probeer ik zsm te reageren. Het onderdeel is af te halen bij mij thuis in Nieuwegein, maar ik kan hem ook opsturen.

Mvg, René Wimberger

• Create New...