H. Jacobs Geplaatst 16 Februari, 2020 Geplaatst 16 Februari, 2020 Beste Niro rijders. Ik heb een Kia Niro DynamicPlusLine , via private lease, in bestelling gegeven. Datum van levering is pas eind mei 2020. Dus dat duurt nog ff. In de komende tijd zou ik me graag al willen inlezen in de materie die Niro heet. En dan met name in het navigatie/audio enz gedeelte. Er is qua handleiding vd navigatie op het www nog niets te vinden. En downloaden kan alleen via 'mijn Kia", maar angezien ik nog geen kenteken heb kan ik me daar niet op inloggen. Kan iemand van jullie me aan de handleiding van het navigatiesysteem 2020 helpen. Ik lees het graag. Alvast Hartelijk Dank! Mvrgr Henk Quote
Gast edsnijders Geplaatst 16 Februari, 2020 Geplaatst 16 Februari, 2020 Hallo Henk Ik heb hem voor je stuur mij dan even je e-mail adres naar mij. mijn e-mail is ehsnjdrs@gmail.com dan kan ik het proberen naar toe te sturen. Groetjes Ed Quote
quorumz Geplaatst 16 Februari, 2020 Geplaatst 16 Februari, 2020 Hier kan je ook manuals vinden voor de kia niro 2020: http://webmanual.kia.com/STD_GEN5_WIDE/AVNT/EU/Dutch/index.html 1 Quote
H. Jacobs Geplaatst 17 Februari, 2020 Topic Starter Geplaatst 17 Februari, 2020 Heren, Bedankt voor jullie info. Quote
wimkia Geplaatst 17 Februari, 2020 Geplaatst 17 Februari, 2020 Top die link.... Navigatie moet je overwegen om met waze te gaan werken. Vele malen beter dan Kia zelf. In mijn huidige Kia niro bussiness line gebruik ik waze via carplay. Mijn nieuwe kia niro dynamic line plus komt deze week binnen bij de dealer na enkele maanden wachten. Dit ook via private lease. Ik begreep van de delaer dat levering tegenwoordig ook te maken heeft met CO2 aantallen die men per maand mag afleveren. Dus niet meer zomaar onbeperkt auto's verkopen, maar op voorf gestelde CO2 aantallen leveren. Quote
Ed Glas Geplaatst 13 April, 2020 Geplaatst 13 April, 2020 Hallo, Ik heb eigenlijk exact dezelfde vraag als de eerste vragensteller. Ook ik heb via KIAlease een Kia Niro Hybrid (dus niet de plugin versie) in bestelling staan voor de boot van mei 2020. Alleen heb ik een Executive uitvoering. Ook ik zou graag beide (dus ook de gebruikershandleiding (en de multimediahandleiding) willen hebben. Maar ik zou ze toch graag als PDF bestanden willen downloaden dan kan ik ze eventueel uitprinten of mee naar de camping nemen zonder online te moeten zijn. Ik heb al veel links bekeken maar heb hem tot nu toe nog niet kunnen downloaden. Kan iemand mij daar wellicht aan helpen? Mijn e-mailadres is ed@edglas.nl. Ik zou daar erg blij mee zijn. Met vriendelijke groet, Ed Glas Quote
H. Jacobs Geplaatst 13 April, 2020 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2020 (aangepast) 1 uur terug, Ed Glas zei: Hallo, Ik heb eigenlijk exact dezelfde vraag als de eerste vragensteller. Ook ik heb via KIAlease een Kia Niro Hybrid (dus niet de plugin versie) in bestelling staan voor de boot van mei 2020. Alleen heb ik een Executive uitvoering. Ook ik zou graag beide (dus ook de gebruikershandleiding (en de multimediahandleiding) willen hebben. Maar ik zou ze toch graag als PDF bestanden willen downloaden dan kan ik ze eventueel uitprinten of mee naar de camping nemen zonder online te moeten zijn. Ik heb al veel links bekeken maar heb hem tot nu toe nog niet kunnen downloaden. Kan iemand mij daar wellicht aan helpen? Mijn e-mailadres is ed@edglas.nl. Ik zou daar erg blij mee zijn. Met vriendelijke groet, Ed Glas Hallo Ed, Ik stuur je de bestanden die ik heb toe via Wetransfer. Veel plezier met inlezen. Info navigatie is niet die van 2020. Daar ben ik zelf nog naar op zoek. Gr Henk 13 April, 2020 aangepast door Henk Jacobs Quote
Ed Glas Geplaatst 13 April, 2020 Geplaatst 13 April, 2020 2 uur geleden, Henk Jacobs zei: Hallo Ed, Ik stuur je de bestanden die ik heb toe via Wetransfer. Veel plezier met inlezen. Info navigatie is niet die van 2020. Daar ben ik zelf nog naar op zoek. Gr Henk Hallo Henk, Heel hartelijk dank hieervoor. Ik heb het ontvangen en het werkt prima, alleen denk ik dat ook de handleiding niet van het 2020 model is want het instrumentenpaneel in dit boekje ziet er anders uit als dat van 2020. Desalnietemin heb ik er veel aan en ga me eens flink inlezen. Heel, heel hartelijk dank hiervoor!! Met vriendelijke groet, Ed Glas PS. Mocht iemand nog wel het echte 2020 boekje hebben (als dat al bestat want wellicht is wel het instrumentenpaneel aangepast maar niet de afbeeldingen in het boekje) dan zou ik het alsnog erg fijn vinden wanneer u dit via Wetranfer (PDF) aan mij opstuurt. Quote
quorumz Geplaatst 13 April, 2020 Geplaatst 13 April, 2020 1 uur terug, Ed Glas zei: Hallo Henk, Heel hartelijk dank hieervoor. Ik heb het ontvangen en het werkt prima, alleen denk ik dat ook de handleiding niet van het 2020 model is want het instrumentenpaneel in dit boekje ziet er anders uit als dat van 2020. Desalnietemin heb ik er veel aan en ga me eens flink inlezen. Heel, heel hartelijk dank hiervoor!! Met vriendelijke groet, Ed Glas PS. Mocht iemand nog wel het echte 2020 boekje hebben (als dat al bestat want wellicht is wel het instrumentenpaneel aangepast maar niet de afbeeldingen in het boekje) dan zou ik het alsnog erg fijn vinden wanneer u dit via Wetranfer (PDF) aan mij opstuurt. Ik dacht dat ik de link al eens gedeeld had: http://webmanual.kia.com/STD_GEN5_WIDE/AVNT/EU/Dutch/index.html maar in de manuals zie je veel van het oude model terug komen helaas, de screenshots uitbovenstaande url leken veel te kloppen Quote
Ed Glas Geplaatst 13 April, 2020 Geplaatst 13 April, 2020 Beste, Deze link was ik inderdaad tegen gekomen maar werkt niet offline als ik bijvoorbeeld op de camping ben. Vandaar wilde ik graag een PDF bestand. Maar goed.... bedankt voor de info. Quote
quorumz Geplaatst 15 April, 2020 Geplaatst 15 April, 2020 Op 13-4-2020 om 16:04, Ed Glas zei: Beste, Deze link was ik inderdaad tegen gekomen maar werkt niet offline als ik bijvoorbeeld op de camping ben. Vandaar wilde ik graag een PDF bestand. Maar goed.... bedankt voor de info. En als je via https://www.kia.com/nl/mijnkia/dashboard/ de pdf's download? Quote
gjklasens Geplaatst 15 April, 2020 Geplaatst 15 April, 2020 Op mijnkia kun je alle pdf’s downloaden inderdaad. Ik kan hem je mailen. Stuur maar PB Quote
Ed Glas Geplaatst 17 April, 2020 Geplaatst 17 April, 2020 Op 15-4-2020 om 20:31, gjklasens zei: Op mijnkia kun je alle pdf’s downloaden inderdaad. Ik kan hem je mailen. Stuur maar PB Beste gjklasens, hartelijk dank voor je antwoord. Inmiddels heb ik bij KIA (experience center) de handleiding 2020 kunnen krijgen. Dus dat zit goed. Men geeft daar echter aan dat er geen multimediahandleiding bij de auto geleverd wordt maar dat alle via de UVO app werkt. In de handleiding staat echter dat er wel een Multimediahandleiding is en ik kan me ook zeer slecht voorstellen dat je de radio en navigatie alleen maar via de app kunt aanzetten of instellen. Als er dus wel een multimediahandleiding 2020 in PDF is zou ik die nog wel heel graag ontvangen. Ik weet niet hoe ik een PB (??) doe maar mijn e-mailadres is ed@edglas.nl enn als het te groot is is kan ik met Wetransfr overweg. Ik zou u heel dankbaar zijn als u dat nog even zou willen bekijken in Mijn KIA. Met vriendelijke groet, Ed Glas Quote
Ed Glas Geplaatst 17 April, 2020 Geplaatst 17 April, 2020 Op 15-4-2020 om 09:57, quorumz zei: En als je via https://www.kia.com/nl/mijnkia/dashboard/ de pdf's download? Da lukt niet omdat je mot inloggen op mijn Kia en zonder auto kun je je niet registreren. Quote
gjklasens Geplaatst 18 April, 2020 Geplaatst 18 April, 2020 UVO is slechte appJe kunt alleen je ritten zien en auto opafstand openen/sluiten. Ook POI’s. Versturen naar je auto. Je zie niet eens je berbruik en zo. Maar nu wijk ik af van topic. Ik even de media handleiding opzoeken en doorsturen als ik hem heb. Quote
gjklasens Geplaatst 18 April, 2020 Geplaatst 18 April, 2020 Navigatie handleiding op mijnKia is van 2019 model. Maar bediening en functies zijn gelijk als ik zo op 1e gezicht bekijk. Eigen niet zo spannend. Bediening is redelijkduidelijk Quote
DikkeWim Geplaatst 18 April, 2020 Geplaatst 18 April, 2020 Ik heb net als jij een Kia Niro Hybrid Executive in bestelling. Die van mij komen eind April al aan. Zojuist heb ik een PDF file gemaakt van de handleiding van de navigatie en centraal computersysteem. Die kan ik met je delen, alleen weet ik niet hoe ik je kan bereiken. 1 Quote
DikkeWim Geplaatst 18 April, 2020 Geplaatst 18 April, 2020 Hierbij de pdf die ik hierboven noemde. Verzameld op de kia-website die hierboven genoemd is. Veel plezier ermee. kia navigatie handleiding.pdf 2 2 Quote
gjklasens Geplaatst 18 April, 2020 Geplaatst 18 April, 2020 Als ik inlog op mijn Kia heb ik deze handleiding niet. Raar. Ik heb de 2019 hamdleiding terwijl ik2020 model heb Quote
DikkeWim Geplaatst 19 April, 2020 Geplaatst 19 April, 2020 22 uur geleden, gjklasens zei: Als ik inlog op mijn Kia heb ik deze handleiding niet. Raar. Ik heb de 2019 hamdleiding terwijl ik 2020 model heb Nog even voor de duidelijkheid: ik heb de handleiding die ik hierboven postte zelf gemaakt a.d.h.v. de informatie die hier te vinden is: http://webmanual.kia.com/STD_GEN5_WIDE/AVNT/EU/Dutch/index.html Dat is een open website van Kia en iedereen kan daar bij, ook zonder registreren. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.